wat is je grootste faalactie van vandaag?
mijne; ik liep met een glas optimel en bleef toen achter een stoelpoot haken. héle vloer onder en een blauwe knie. faaaail.
wat is je grootste faalactie van vandaag?
mijne; ik liep met een glas optimel en bleef toen achter een stoelpoot haken. héle vloer onder en een blauwe knie. faaaail.
gisteravond; ik was aan het twijfelen of ik mn crush in zijn kont zou knijpen,dus ik stond de hele tijd zo achter hem maar ik heb uiteindelijk niks gedaan. eigenlijk niet zo erg dus,maar ik voelde me zo debiellaughing7.
Ik heb vandaag nog geen faal actie gehad. Nouja, afkloppen.
[i]nou kijk.
ik ging heel hyper op de trap lopen (rennen ; D) en bij de laatste trede gebeurde het, ik viel. en toen ging ik van de trap glijden ofzo xd.
[/i]
vanochtend toen ik nog half sliep viel ik over mijn sloffen heen
volgens mij is hier al een topic van
faal.
Dat jij de zoekfunctie niet gebruikte.
oh sorry, er was hier al een topic over;$. kzal kijken of ik m kan verwijderen
Dat kan je niet.
haha ja dat had ik door.
Faal. :'D
Mijn moeder die binnenkomt en zegt: ‘Ik wilde iets zeggen.’
en vervolgens loopt ze weer weg
dubbelpost.
Oeps.
ik moet hockeyen
doe de voordeur dicht
oo schoenen vergeten
schoenen pakken
oo shirt en beschermers vergeten
shirt en beschermers pakken
deur dicht
k.t hockeystick
deur open
hockeystick pakken
deur dicht
fietsen
fruit voor het hele team vergeten
faaaal
ik had een snoepje,
haalde het snoepje uit het papiertje,
gooide het snoepje in de prullenbak en stop het papiertje bijna in mijn mond…
ik dacht echt: WAT DOE JE!?
Mijn laptop op school doet het niet meer, dus nu heb ik een vervangende. Bij die laptop zat de spatie al de hele dag heel raar, en ik zat er al de hele tijd aan te frutten enzo. Opeens haalde ik per ongeluk de spatie van de laptop af, en nu kan hij er niet meer op xD.
Ik pakte heel zorgvuldig een zilveruitje uit de pot. Liet 'm uitlekken in de pot.
Keek er heel verlekkerd naar en gooide 'm toen in mijn glas drinken.
Ik keek er naar maar toch leek het heel normaal. Ik dacht echt: Wat ben je aan het doen?