((faal))angst

Oke, hier in mijn probleem: Ik heb nu 4 maanden met een jongen en ik ben supper verliefd op hem we wonen bijna samen en ik houzoveel van hem, maar ik ben nog maagd en hem besloten om met hem naar bed te gaan. Het zit zo dat ik heb geprobeerd met hem naar bed te gaan maar hij duwde me weg, ik schrok me kapot en ik kon niet meer stoppen met huilen. 2dagen daarna zag ik hem weer en hij bood zijn excuses aan voor wat hij had gedaan en met veel moeite kreeg ik eruit dat hij bang is om met iemand naar bed te gaan en hij ook nog maagd is. (hij is 20) met die woorden heb ik zijn 2 oudere broers ingeschakeld om hem te helpen maar daar is geen resultaat uit gekomen. Ik heb veel met hem gepraat maar ik krijg hem niet over. Ik ben echt hulpeloos en heb het gevoel alsof ik het probleem ben en voel me heel schuldig daar tegen over. Ik ben niet een bepaald persoon die zo haar hart lucht maar ik ben echt RADELOOS, kan iemand me alsjeblief helpen??

uhm geen hem de tijd. meer kun je niet doen neem ik aan, hij geeft zelf aan dat hij het niet zo goed durft. Nou uiteindelijk zal hij ┬┤t wel durven hoor (denk ik). gewoon afwachten.