F.U.K. BNN - kan mijn eigen programma op BNN winnen! Help!

Ik ben Nikki Schouten, 19 jaar uit Rosmalen en ik ben als laatste meisje over tussen 5 andere jongens om een eigen programma op BNN te winnen.

Stemmen kan nog tm maandag. Stemmen kan op www.tvlab.nl en F.U.K. BNN is mijn programma!

Ik hoop dat jullie me willen helpen door te stemmen! Ik sta nu namelijk 3e en daar wil ik natuurlijk niet eindigen :grinning: . De concurrent een laag punt geven is NIET nodig. Thanks! xx

Hieronder het persbericht:
De vrouwelijke concurrent: F.U.K. BNN De TV Lab kijkerspitch 2011 is in volle gang. Uit ruim 400 inzendingen koos de jury zes programma voorstellen. Vijf mannen en één vrouw zijn over in de race om eigen TV programma te winnen, geproduceerd door BNN in de TV Lab week van 29 augustus t/m 2 september. Samen met BNN maakten de winnaars een programma-trailer die nu te zien zijn op www.TVlab.nl Het lot van de winnende pitch ligt in de handen van het publiek, zij bepalen door middel van een stemronde welk idee uitgewerkt mag worden tot een pilot (een complete proef-aflevering). Nikki Schouten (19) uit Rosmalen is de jongste en tevens enige deelneemster aan TV Lab. Dat Nikki de enige vrouwelijke deelnemer is, is voor haar “geen probleem, extra leuk zelfs”. De naam van haar programma ‘F.U.K. BNN’ riep snel vraagtekens op. De titel is echter een speelse vertaling van het Engelse F.A.Q. (Frequently Asked Questions) waarbij F.U.K. staat voor Frequent Uitgesproken Kwesties. In Nikki’s programma zijn de kijkers verantwoordelijk voor de inhoud. Via de bekende media-dienst Twitter kan men (genante) vragen, persoonlijke problemen of andere mysteries voorleggen door een bericht te sturen naar @FUKBNN. Het programma maakt nog slimmer gebruik van de mediadienst door ook live tweets in beeld te brengen en zo de kijkers problemen mee laat oplossen, of gewoon laat weten dat ze er zijn. Een interactief programma, dat op brutale en open wijze problemen die onder jongeren spelen aankaart en beantwoord. Informatief à la BNN dus. Stemmen kan nog tot 14 juni op www.TVlab.nl

Geen reclame.