F.Jongen ?!

Ik heb echt hulp nodig van jullie,
Zo’n 3 jaar geleden hield mn broer zijn examenfeest en daar waren allemaal vrienden van hem onderandere F.
Hij sloeg die avond vaker zn arm om me heen, en savonds zaten we met nog wat mensen op de bank te kletsen en ik lag tegen hem aan.
We hebben nummers en msn uitgewisseld, hij was zo lief. Hij zei constant schatje en hij zei dat ik de enige voor hem was
We zijn toen naar de bioscoop geweest, gezoend en toen paar dagen later zei hij dat hij me te jong vond. (Ik was 15, hij 18) Ik voelde me echt rot.
Paar weken hadden we geen contact, toen wel weer, toen hadden we weer dezelfde gesprekken en camde we heel vaak op msn maar er is nooit echt iets gebeurt toen.
Sinds 1 jaar hadden we weer heel goed contact constant whatsappen en smsen. Hij zei dat hij ontzettend veel van me hield, dat hij dat die 2 jaar al altijd had gedaan.
Op een festival kwamen we elkaar tegen en hadden we het super gezellig, kletsen, knuffelen en onzin uithalen.
Toen hij zijn rijbewijs haalde kwam hij me een keer ophalen, ik was zo blij dat we weer zo’n goed contact hadden, in de auto hebben we weer gezoend, maar toen had hij een vriendin,
Achteraf voelde hij zich heel schuldig tegen over zijn vriendin, 2 weken later was het uit. Allebei waren we single en vaak gingen we gewoon gezellig crossen met de auto.
1 keer gingen we weer gezellig stukje rijden, door de Mcdrive, op een parkeerplaats het eten opeten en toen zoende we en gingen we steeds verder. Ik deed mondwerk bij hem en hij handwerk bij mij.
Het voelde zo vertrouwd ik was zo blij, en voelde me fijn. In de zomervakantie was ik anderhalve week alleen thuis, er was een leuke film op tv en ik nodigde hem uit. Mijn broer was er ook, dat was in het begin awkward
maar het was heel gezellig. We hadden niks maar zo voelde t wel, we lagen constant tegen elkaar aan en afen toe plaagde hij me door in mn kont te knijpen of door langzaam over de voorkant van mijn broek te wrijven.
Ik ging op un gegeven moment naar boven om een vest aan te doen want ik had het koud, hij kwam achter me aan. Hij duwde met op bed en begin me te vingeren, het voelde echt fijn, tot we mijn broer de trap op hoorde komen, zijn we snel naar beneden gegaan.
2 dagen later was ik helemaal alleen want mijn broer ging naar een vriend dus nodigde ik hem weer uit.
We hadden heel vaak gesprekken op whatsapp over seks en ik ben nog maagd en ik wil wel ontmaagd worden door iemand waarmee ik een relatie heb en ook al wat langer.
Hij zegt dat hij mij wil ontmaagden, al 3 jaar. We hadden zovaak geile gesprekken maar ik wil dat pas als diegene mijn vriend is.
Die avond zaten we op mijn kamer ik volledig naakt, hij vingerde me tot ik kwam en we zoende heel wild. Ik deed handwerk bij hem, en toen wou hij bij mij naar binnen, dat wou ik alleen niet. Hij heeft het ook niet gedaan
Maar was wel constant door aan het zeuren, ik heb hem 1000x uitgelegd waarom ik het niet wil.
Uiteindelijk is het ook niet gebeurt.
We whatsappen nog steeds heel vaak, ik zeg dat ik van hem hou en echt een relatie met hem wil.
Hij zegt ik wil eerst verder gaan als friends with benefits en dan kijken wat er uit komt
Ik durf dat niet, ik ben bang dat als ik ontmaagd ben hij me gewoon laat zitten.
Dat zei ik hem ook en toen werd hij boos, gister wou hij me ophalen nadat ik zei dat ik hem miste en hem wou zien,
Hij vond dat goed en toen zei hij allemaal dingen die hij vaker zei als : Ik wil je en dat soort dingen, hij begon weer over seks.
Zoals hij 2 jaar geleden zoveel lieve dingen zei als schatje, ik hou van je, ik krijg je niet uit mijn hoofd enzo zegt hij nu nog alleen maar dingen over seks.
Ik wil gewoon een relatie, ik wil hem als vriendje, en daarna kunnen we verder gaan met seks.
Maar hij wil het andersom eerst seks dan relatie… Maar ik ben bang
Als ik dit tegen hem zeg word hij boos en zegt dat het dom is dat ik hem niet vertrouw…
Wat moet ik doen? Ik hou zoveel van hem…

óf dit klopt niet óf je bent nog heel jong

Deze jongen wil alleen seks, nu jij met hem dingen gedaan hebt zonder verkering denkt hij dat hij je nog wel verder kan krijgen.
Ik zou het dus gewoon afkappen.

Ik ben er vrij zeker van dat hij je enkel gebruikt/wil voor de seks, als hij een relatie met je zou willen dan waren jullie al lang samen geweest.

Het is moeilijk, maar als ik jou was zou ik zo snel mogelijk afstand nemen van deze jongen. Hij is niet goed voor je.

niet doen. Aan dit verhaal lijkt het net alsof hij je alleen gebruikt voor de seks.

Wat ik hieruit kan op maken is dat hij jou nogal gebruikt. Hij wil duidelijk alleen seks en geen relatie. Ik zou hiermee stoppen als ik jou was :wink:

Ik ben 16, ik weet eigelijk wel dat dit niet goed is, maar ik hoop gewoon dat hij net zoals 2 jaar geleden weer lieve dingen gaat doen, af en toe heb ik wel het gevoel dat hij echt van me houd… Weten jullie misschien hoe ik tot hem door moet dringen zonder dat hij weer boos word?

Dus je hebt er 3 jaar over gedaan om 16 te worden? o.o

Nou praktisch heb ik er 16 jaar over gedaan om 16 te worden, maar je hebt gelijk, t klopt niet helemaal hoe ik het beschreef, vorig jaar was ik 15 en hij 18. Met het examenfeest was ik 14 en hij 17.

Hij probeert je te gebruiken. Dat is overduidelijk. Het spijt me echt en ik snap best dat je hoop dat het niet zo is :confused: Ik zat ook in zo’n soort gelijke situatie en was te koppig om te luisteren wat andere van hem zeiden. Probeer tegen die jongen duidelijk te zeggen dat je niks verder wil zonder een relatie en als hij dat niet respecteerd wijs je hem de deur. Als je het echt heel moeilijk vind kan je er misschien met je broer overpraten. Ik neem wel aan dat hij je wel wil beschermen van zulke situaties.

Hoezo tot hem doordringen? Hij wil je niet, dan kan je wel ‘tot hem doordringen’, betekent niet dat hij je ineens leuk gaat vinden.
Enne, welke ‘lieve dingen’ deed hij 2 jaar geleden dan? Z’n arm om je heen slaan?

Stap van je wolk en ditch deze gozer, hij wil je niet en het is beter voor jou als je even niet meer met hem spreekt.

Hij zei dat hij me al drie jaar wil ontmaagden :’)

Enough said.

Je wordt gebruikt, sorry meid…

Wat een vieze klootzak zeg! meteen afkappen die handel, echt je verdiend 10000x beter!

Zoals iedereen al zegt: stoppen met deze jongen!

Niet. Hij wilt sex, jij wilt een relatie. Hij wilt geen relatie, maar nog steeds de sex. Jij bent nog jong (en verdomd naief, sorry hoor) en hij heeft je nu zo ver, dat je dagelijks mee bezig ben en keer doordraai en ja zeg om ervanaf te zijn. En daarna dumpt bij je. Friends with benefits staan niet bekend om daarna een relatie te beginnen, daarna is meestal de vriendschap naar de maan, omdat 1 persoon meer wilt en de ander niet. Goh…
Wacht even, hij wilt je al 3 jaar ontmaagden? WTF?! Dat doe je of dat doe je niet. Dat ga je niet smerig over fantaseren in een donker hoekje, kom op zeg. Maar hij wilt niet al 3 jaar een relatie met je. (dat heb ik iig niet terug gezien in je berichten) Dan heb je toch al je antwoord meisje? Hij wilt niets met je, hij wilt je alleen. Deze gaat je pijn doen. :hammer:

Maar het was voor mij moeilijk te volgen toen ik lag dat jullie mond/handwerk in de auto bij de McDrive hadden gedaan. :flushed: