F.A.S.T shampoo en conditioner

Ik wil al heel lang heel erg graag lang haar, alleen mijn haar groeit niet zo heel snel;p En toen kwam ik dit tegen: http://www.snelhaar.nl/ Ik wil het misschien bestellen, maar het is wel duur dus ik ben nog aan het twijfelen;p Heeft iemand hier misschien ervaringen mee?

Ik denk niet dat door shampoo en conditioner je haar sneller gaat groeien.

`Geen idee…

ben wel benieuwd!!dan wil ik t ook wel:)hahaha

Naja, ik denk niet dat het kan. Maar op de site staat dat je voor 0,88 cent een sample kan bestellen, dan moet je dat maar even doen denk ik.

je kan ook een proefpakket aanvragen moet je een brief sturen met 2 postzegels erin en je adres dan sturen ze het op.

Hmm… ik vertrouw het niet.

ik weet niet hoor, het moet me echt aan een fail tell-sell product denken…

maar, uh, hoe werkt het dan… want haar is dood, het is niet zoals huid. dus hoe word het product dan opgenomen…? ik denk niet dat je dood spul sneller kan laten groeien ofzo… nja ik ken het product niet ;d wie weet ^^

Er is een klein aantal middelen waarvan de werkzaamheid in wetenschappelijke onderzoeken is aangetoond, zoals finasteride, en minoxidil. Veel als haargroeimiddel aangeprezen middelen zijn onwerkzaam. Van de middelen waarvan de werkzaamheid is aangetoond is het kinisch effect meestal gering en de kans op succes wisselt per geval. Bij staken van de behandeling gaat het teruggegroeide haar meestal weer verloren.

stond op wikipedia

Dit staat bij veelgestelde vragen:
Moet ik F.A.S.T. elke dag gebruiken?
Bij voorkeur wel, maar in ieder geval de eerste twee weken. Daarna is 5 keer per week
het minimum.

Maar als je een sample wil bestellen, krijg je er maar 1 staat er. Hoe kan je na 1 keer dan al bepalen of je haar groeit als er staat dat je het elke dag moet gebruiken gedurende 2 week.

haha ja idd! na een keer kan je denk ik echt het verschil niet merken;p

tuurlijk kan dat niet. en de kans dat het uberhaupt niet werkt lijkt me erg groot,
daarbij schijnt elke dag je haar wassen nogal slecht te zijn, en dat je het
elke dag moet gebruiken is denk ik ook alleen maar zodat je er veel van
gebruikt en je vaak nieuwe troep moet kopen.

Nee daarom. Ik vind het echt onzin.

je haar groeit van binnenuit, dus shit dat je op je haar smeert heeft niet zo veel effect ben ik bang . :\ bespaar dat geld lieve schat x

wou mijn quote bericht wijzigen, maar ging fout

echt he :yawning_face:

dat hoeft niet per see bij mijn stage hebben ze een speciale shampoo die is voor de hoofdhuid dat voel je ook echt helemaal koud worden maar kost ook heel veel :S

maare koop het maar gewoon niet er bestaan geen wondermiddelen voor sneller groeient haar,
volgens mij is het echt zo’n tell-sell ding…

Ik geloof niet dat dat kan. :face_with_raised_eyebrow:

ik geloof hier niet zo in…

wel heb ik een paar tips.
[b]-biergist slikken (te koop bij oa. de tuinen)
-hoofdmassage geven, (kan gewoon met je vingers)
-warmte bij de haarwortels houden (dus muts dragen in de kou!)
-gewoon goed verzorgen en gezond eten!

xx[/b]

ok! dankje voor de tips!:slight_smile:

Is er iemand die F.A.S.T wel geprobeerd heeft?

ik ken het niet, als het werkt heb ik ook wel interesse haha. Dus upje voor jou!