EyesLipsFace!

Iedereen kent eyeslipsface.nl wel.
De site met enorm veel budgetproducten.
Superveel 1 euro en enorm goede kwaliteit!

Dump hier je vragen, reviews etc.!

Oo ik niet hoor :astonished:

hahaha, ik ook niet.

reclame?

Ooooh, ik wil daar zoo graag iets bestellen!

Ik ken het ook niet, nooit van gehoord en ook nooit reclame ervan gezien. Dus denk niet dat iedereen het kent? :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik ook, het ziet er allemaal zo leuk uitt!

Ik heb daar in eens een paar dingen besteld, maar de producten zijn niet zoals ze er op de site uitzien, de kleuren zijn in het echt heel anders en ik vind de meeste dingen niet fijn, alleen de kwasten zijn fijn. Ik kreeg de bestelling ook pas na een maand toegestuurd.

Ik heb al vaak gehoord dat het niet zo goed is, maar ja, voor die prijs moet je natuurlijk niet al te veel verwachten.

Ik heb gehoord dat het heel goed bevalt, maar dat de verzendkosten hoog liggen.
Ik wil graag iets bestellen maar als het dan in een x duur word niet meer.!

volgens mij kent bijna niemand die site.

Ik heb net op de site gekeken, maar zie niets over de verzendkosten?

er staat ook heel dom en daarnaast heel klein:
Gratis levering! bestelling meer dan 75 euro.

Uit reviews bleek dat de producten best wel tegenvielen. Zelf geen ervaring mee though.

Ik heb een paar dingen daarvan. De blushes en wenkbrauw kit zijn heel fijn,ga ik zeker weer bestellen!

@Niana; neee, ik ook niet. Ik heb ze een mail gestuurd over wat de verzendkosten zijn. Ben benieuwd…

Als ik iets in mn winkelwagentje doe, staat er 6,95 voor verzendkosten, maar ik weet niet zeker of dat ook naar NL is. Ik heb wel eens besteld en kan me wel herinneren dat het zoiets was…

ELF ken je toch wel.

Oohh ELF als je dat niet had gezegd wist ik nog altijd niet wat het was. :stuck_out_tongue: