eyeslipsface.be

Hai,

Ik had een vraagje
van de site eyeslipsface.be sommige mensen zeggen dat ze wel naar Nederland verzenden en sommige niet, zijn er mensen die in nederland wonen en die daar iets van besteld hebben of die het misschien weten?

x.

Ik ken het niet en ik heb er ook nog nooit van gehoord, maar Amerikaanse merken verzenden toch ook naar Nederland, dus waarom zou deze site dat niet doen?!

oeh leuke site! echt goedkoop alles…
maar ik kan het idd ook niet vinden

ik had even een mailtje gestuurd en dit kreeg ik terug:

Beste Melanie, We hebben de licenciaat voor NL niet maar hun website is nog niet aktiev. We hebben beslist bestellingen van meer dan 30¤ (excl. vrachtkosten) aantenemen tot de nederlandse website officiëel wordt. Je kan dan direct via onze website met je paypal betalen en je nederlandse adres ingeven maar voeg PAYS BAS toe naast de naam van je stad anders gaat je bestelling naar België. Beste groeten e.l.f

Aaw wat een leuke site en bijna alles maar 1 euro :open_mouth:

Ik houd van E.L.F
De kwaliteit is best goed voor die prijs, zodra de Nederlandse actief is plaats ik meteen een bestelling,aangezien ik mijn E.L.F stuff dat ik had gekregen had van een vriendin die dat voor me had besteld in USA.

is dat belgisch, of slecht nederlands? x’D

Wow, zoveel spelfouten!

• licenciaat → licentiaat
  • aktiev → actief
  • nederlandse = Nederlandse
  • officiëel → officieel

slecht nederlands.

Super goedkoop allemaal, die site kende ik nog niet!

Dus als ik het goed begrijp willen ze pas naar NL verzenden als je voor meer dan 30 euro aan producten bestelt?

Ik heb later nog een mailtje gekregen:

Beste Melanie, Ik heb net de informatie gekregen dat de vrachtkosten voor NL nu 14,95 + 1,50 handtekening zijn, je moet dan geen minimum van 30¤ betalen. Mvg e.l.f.

Dan is het alsnog duur om daar te bestellen, tenzij je 50 producten koopt.

Ik vind de verzendkosten ook hoog voor belgië hoor ; ¤5,95

Oke ik ga even een hele domme vraag stellen denk ik.
Je bestelt 5 producten, dan rekenen ze toch maar 1 keer verzendkosten aan he xd ?

Er staat Gratis levering voor bestellingen van meer dan ¤ 75, geld dat ook voor nederland? Wand dan kunnen we michien een groeps oorder doen?

Is geen domme vraag hoor, meestal wel in dit geval denk ik van wel ,heel soms is het zo hoe meer producten hoe duurder (het gaat dan per kilogram) maar dat is meestal met heele zwaren dingen maar met make-up meestal niet.

leuke site zeg! ik ga ook wat bestellen als ik terug ben van vakantie denk ik :slightly_smiling_face: en tis idd gewoon slecht nederlands maar ik denk dat het gerund word door walen want als je er voor de eerste keer opgaat is de site frans… die kunnen meestal niet echt goed nederlands.

en @ hierboven: de verzendkosten worden maar 1 keer aangerekend!

oh wat stom zeg… je kan niet via bankoverschrijving betalen… zonde.

anders moet je proberen iemand in belgie te zoeken die paypal of mastercard / visa heeft om een bestelling te plaatsen? als je dan samen boven de 75 euro geraakt vallen de verzendkosten zoiezo weg en moet je alleen nog de kosten betalen om het door te sturen. dat is veel goedkoper dan 14 euro delen + nog eens kosten van het doorsturen, ook al moet je dan van belgie naar nederland sturen want als het in een envelop past kost het nog maar 2 euro dacht ik.

(moest er trouwens een groepsbestelling van komen, note me dan even want ik wil graag meedoen!)

Ik vind dat ook!

Ik bedoel; dan koop je bijvoorbeeld een potje nagellak van ¤1, heel goedkoop, maar ook geen zo’n goede kwaliteit (wat logisch is voor die prijs).
Dan krijg je er nog ¤5,95 verzendingskosten bij, dus kost je nagellak eigenlijk ¤6,95. Voor die prijs kan je in de Kruidvat meer kwaliteitsvolle nagellak kopen…