Eyeliner .

Ik kon geen topic vinden met een vraag die op de mijne lijkt of is , dus .
Ik had laatst Catrice waterproof liquid eyeliner gekocht maar daar gingen mijn ogen erg van tranen en prikken . Bij het oogpotlood van catrice had ik hetzelfde probleem :frowning_face: . Dus ik denk dat ik misschien gewoon niet tegen de producten van catrice kan . ik had vorige week een oogpotlood van max factor gekocht en daar had ik geen traan ogen bij daar was ik erg tevreden over , dus dat probleem is opgelost . Alleen zoek ik nu nog een goede eyeliner (liquid / pen ) dus kan iemand mij een goede eyeliner aanraden ? :stuck_out_tongue: alvast heel erg bedankt ! :grinning:

Ik had dat ook bij producten van catrice :frowning_face:

maar ik gebruik geen eyeliner, sorry kan je dus ook niks aanraden

Okee bedankt voor je reactie :grinning: !

Max Factor, Catrice & Essence zijn mijn favoriete merken. Maar als je niet tegen de Producten van catrice kan zou ik Max factor of essence pakken. Hema is trouwens ook best goed merk & goedkoop merk.

@veraloveyoux Misschien een rare vraag maar heb je ook ervaring met de Max Factor eyeliner en de prijs ? :blush: , en bedankt voor je reactie :slightly_smiling_face:

ik gebruik altijd een oogpotlood van etos eigen merk, denk dat ze daar ook wel liquid of een pen van hebben, dus dat zou je kunnen proberen. Ik heb alleen geen idee of je daar ook geen last van krijgt!

ik gebruik de liquid van essence en die van de hema,
ze zijn allebei erg goed alleen die van de hema is dunner, wat voor sommige mensen wel fijner is…
Ik gebruik ze allebei maar dan de dunne meer naar mn ooghoeken toe en die van essence meer in het midden als je begrijpt wat ik bedoel

^^ dankjewel voor jullie reacties ik zou ze wel kunnen proberen , maar ik zou nog wel wat meer inzicht willen :blush:

ja inderdaad, dat had ik ook met hun mascara.
Oogpotlood dan weer niet gelukkig.
Hema kan ik aanraden, en ja misschien nyc? die heeft ook een fijn eyeliner ‘stiftje’ Veel succes!

weet je ook toevallig hoeder het nyc stifje is ? :grinning: , en bedankt !

Ik had dat ook bij die van Catrice!
Ik heb er nu eentje van essence, daar kunnen mijn ogen wel tegen en hij blijft ook echt lang zitten (had ik niet verwacht voor die paar euro xD Daarvoor had ik er altijd 1 van Rimmel, die zijn ook top!)

Weet je misschien hoe duur die van rimmel was? :grinning:

Misschien zou je een keer naar bijv. etos kunnen gaan waar je producten vaak kunt testen en dan allemaal verschillende eyeliners testen, zo kun je iig zien welke niet en welke wel irriteren. Succes!

Ja , idd maar de dichts bijzijnde etos is 20 km van mij in de stad dusja en de kruitvad in vlakbij 5 km :grinning:

Ik had dat bij bijna alle liquid eyeliners. Heb nu een gevonden waarbij dat niet het geval is. De L’Oreal superliner ultra precision. Hele fijne eyeliner. Gebruik em zelf al weer een tijd!

ik gebruik eyeliner van Catrice

Hema! Dat is zo’n driehoekig potje.

Ik gebruik die van de Hema altijd, prima eyeliner

weet je misschien hoe duur die was ? :blush: , en dankjewel .

Ik heb een eyeliner pen van ELF.