Eyeliner

Heeii allemaal,

Ik ben opzoek naar een goede zwarte eyeliner. Hij moet goed pigment hebben en makkelijk in werking zijn. Ook moet hij de hele dag blijven zitten. Hebben jullie misschien aanraders??
Het liefst budget proof.

Die van essence, ik weet de exacte naam niet maar hij is waterproof zit in een zwart flesje met blauwe dop. Blijft de hele dag muurvast zitten en is pikzwart. Weet alleen niet of je dat ook fijn vind kwa makkelijk in werking want het is wel een kwastje.

Ik gebruik zelden eyeliner maar als ik gebruik meestal die van L’oreal. In mijn emo tijd gebruikte ik die van Catrice, en die bleef de hele dag zitten bij mij toen. 5€ ofzo?

Die van Catrice. Gebruik ik al jaren en blijft echt goed zitten, heb vrij vettige oogleden.

Ik heb die van 1,50 van de Primark :")
Werkt prima, zit aan mn 2e flesje nu

Ik gebruik ScandalEyes van Rimmel. Het is een gel eyeliner met een kort kwastje. Persoonlijk vind ik dat veel fijner werken dan zo’n potje vloeibare eyeliner, daarbij krijg ik nooit mooie lijnen. En ik heb het idee dat het veeeel minder snel uitdroogt in het potje dan zo’n vloeibare.

Het is deze maar ik heb m een keer bij Kruidvat gehaald, volgens mij toen er zo’n 1+1 gratis of 2e halve prijs actie was.

Deze gebruik ik ook en ik wil niks anders meer. Blijft echt heel goed zitten! Ik vind het een aanrader en ook nog eens goedkoop :slightly_smiling_face:.

Ik gebruik zo’n felt tip eyeliner van Catrice, Glam Doll o.i.d. Werkt geweldig, is diepzwart en blijft goed zitten!

Ik vind de waterproof liquid eyeliner van kiko heel fijn! Blijft met regen/huilbuien ook gewoon op zijn plek zitten en is heel diep zwart.

Ik vind die van de Hema heel fijn, die in zo’n stift vorm. Serieus de beste eyeliner die ik ooit heb gehad :’)

Ik gebruik altijd die van Essence, Long lasting eye liner pen. De punt kun je er zeg maar uit draaien. Hij is echt superfijn en blijft de hele dag zitten, pigment is ook prima en hij kost volgens mij maar 2 euro.

Algemeen topic! http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/algemeen-makeup-topic-voor-al-je-vragen-en-tips-302752.2925.html