eyeliner probleem

Ik heb het ook !
maar nu heb ik oogpotlood van etosmerk, dat eerst verhitten met een aansteker.
dan even wachten, en dan blijft het super goed zitten. (:

verhitten? gaat het dan niet smelten of in de fik vliegen ofzo?

als ik vloeibare eyeliner op doe, (zo’n beetje op mn wimperrand) dan laat ik het eerst een paar seconden drogen. dus hou ik mn onderste ooglid ofzo hahah nog in de zelfde houding dat als ik het opdoe. dus dan gaat het minder snel in mn oog.
lekker vaag? :stuck_out_tongue:

Als je vloeibare eyeliner op de helft van je waterlijntje aan de kant van je wimperrand doet (dus niet die hele lijn inkleuren, maar alleen een lijn aan de wimperkant) komt het niet in je oog en je hebt de hele dag plezier van een zwart lijntje. Het prikt niet. Boven je oog prikt het niet ook niet :open_mouth:

Ik doe het niet iedere dag. Alleen als ik een hele dag op een beurs loop ofzo.

Ik haat vloeibare eyeliner, het lukt me gewoon niet op m’n bovenste ooglid.

Vloeibare eyeliner op je waterlijn is slecht voor je ogen… Beter gebruik je MAC fluidline of Coastel Scents gelliner o.i.d.
Blijft zitten & is niet schadelijk.

Nee ^^ gewoon heel even een paar keer snel de punt door het vlammetje heen halen en klaar.
Dat deed ik weleens als het een beetje uitgedroogd was en het niet goed meer tekende.

Je kunt toch geen vloeibare eyeliner OP de waterlijn doen, logisch dat ie niet blijft zitten. Je moet met potlood doen

kun je nergens kopen, moet je bestellen, bij bijv een van zo’n makeup partys. Komt zo’n vrouw die laat vanalles zien en aan t einde kun je iets bestellen wat je wilt. Net als een tuperware party.

Etos waterproof eyeliner werkt bij mij goed :grinning:
Alleen ik smudge het altijd ook half weg, want ik wil geen balk, maar gewoon een zwartere ondertoon, zodat het niet zo kaal lijkt :’)

ff iets anders, waarom staat dit bij fashion?
maar ik snap wel wat je bedoelt ik heb dat ook een hele tijd gehad.
ligt echt aan je potlood

en welke gebruik jij dan nu?

MAC fluidline.
Je zeurt nooit meer :slightly_smiling_face: