eyeliner probleem

heey,
ik heb een probleempje en weet niet hoe ik het moet oplossen; namelijk als ik eyeliner/kohl potlood op mijn waterlijntje doe dan is het binnen 5 minuten weg. ik weet niet of jullie ook die probleem hebben maar als jullie tips hebben zou dat geweldig zijn!

xxx

Welke gebruik je

Ik vind het niet eens zo heel gek dat dat zo snel weg is hoor, het heet niet voor niets waterlijntje. Misschien waterproof proberen?

ja idd waterproof eens proberen. Maar ook als ik het opdoe ik doe het op het waterlijntje maar ook zowat heel dicht tegen mijn wimpers aan. Oke ik kan dit niet uitleggen maar ik bedoel zowat op de wimperrand.

Bij mij blijft het altijd goed zitten hoor. :grinning:
Maar ik gebruik zo uitschuifbaar vettig ding van essence, en dat maakt goed en dat blijft lang zitten, en anders moet je er gewoon iets meer op smeren ofzo.
Ik zou sowieso vettig potlood gebruiken, maar ook weer niet te vettig. :stuck_out_tongue:

Daar blijft het bij mij ook nooit zo goed zitten! Maar misschien als je waterproof doet?

Daar blijft het bij mij ook nooit zo goed zitten! Maar misschien als je waterproof doet?

die van de action moet je 's proberen, die blijft bij mij wel lang zitten.

ik heb vloeibare eyeliner van de hema.
kohlpotloodjes blijven bij mij ook niet meer zitten :frowning_face:

stay on eyeliner van essence die blijft heel goed zitten!

Waterproof inderdaad.

Vloeibare eyeliner blijft goed zitten, maar ook de wat duurdere oogpotloden (van bijv. Rimmel) en de eyeliner van de Hema (die gebruik ik altijd). Dan bedoel ik niet echt een potlood, maar zo’n ding waar je aan moet draaien.

:metal:

Vloeibare eyeliner voor op je waterlijntje? Is dat niet ongelovelijk slecht en gaat het niet prikken? Als ik per ongeluk eens eyeliner op mijn waterlijntje heb ‘gemorst’ dan prikt het heel erg en verspreid het zich in no time in mijn oog.

Je moet je eyeliner (potlood) eerst eventjes verhitten met een aansteker,
waardoor hij langer blijft zitten op je waterlijntje! Dat werkt bij mij het beste

ik gebruik eyeliner van oriflame, die blijft echt lang zitten!

die heb ik ook, en die blit bij mij ook zitten…

same problem here!
Gebruik etos merk.

ja ik heb er een heleboel geprobeert, maybeline magic eyes, gosh waterproof, catrice enz. blijven allemaal niet goed zitten, maar zo’n vloeibare eyeliner op je waterlijntje?

nooit van die merk gehoort! waar kan je die kopen?