Eyeliner, hoe opbrengen?

Hallooooo meiden,
ik heb een vraagje.
ik ben zelf blind aan een oog, (me rechter)
En probeeer contstant goede (vloeibare) eyeline aan te brengen,
bij me rechter ook gaat het goed, maar als ik me linker wil doen (omdat ik met rechts niet kan zien) zit ik of te ver boven te wimperrand, of ziet er gewoon niet uit, :frowning_face:

Heeft iemand goede tips?

Alvast bedankt! <3

Ik denk dat je gewoon het beste zelf kan oefenen en een goede manier kan vinden, meer weet ik ook niet, sorry!

Ik denk niet dat heel veel meisjes hier ervaring mee hebben, en het lijkt me ook vrij onmogelijk om zelf te doen. Ik zeg; laat iemand anders het voor je doen. : )

[i]kun je proberen met je hand van bovenaf aan te brengen,
en dan je oog openhouden?

veel oefenen![/i]

ja dat vraag ik me ook al af, !
Mij lukt het gewoon helemaal niet, en ik vind het ergmooi.
Of ikmoet er echt tijd in steken, maar daarheb ik niet altijd zin in.

titel mag niet in hoofdletters

het makkelijkste is gewoon een dikke vette streeep opje oog te zetten.
dan kijk je in de spiegel, gewoon met 2 ogen, dan pak je een wattenstaafje, en veeg je gewoon een dikke streep weer weg, zodat je nog een mooi lijntje over houdt & hier kun je je ogen ook gewooon bij los houden, dus mischien dat het je dan lukt :slightly_smiling_face:?

Wat famebridge zegt.
@Elke16, ze is blind aan 1 oog…

Ik heb ook problemen met het aanbrengen van vloeibare eyeliner (heb een lui oog),
maar gel eyeliner werkt perfect samen met een gebogen kwastje. (:

Dank jullie wel, nog meeeeer tips?! (L)

Misschien staat er wel iets van een tutorial op Youtube ofzo?

Ik doe het zelf altijd met m’n ogen open. Als ik dan snel, in een keer een lijn trek gaat het meestal in een keer goed.

Topictitel mag niet in hoofdletters.

Ik zie ook met één oog beter, de ene doe ik dan met 1 oog open en de andere met beide open! Meestal zie je geen verschil.

hmm, ik weet niet echt een directe oplossing, wat ik wel kan verzinnen is dat je de eyeliner van de Hema koopt, dat is meer een soort stift ipv een kwastje maar is hetzelfde en ziet er hetzelfde uit:

http://i56.tinypic.com/2vcx5z6.jpg

Dan gaat het lijntje zelf wat makkelijker.
wel vervelend voor je, upje!

Mijn manier:
Een veelste dikke lijn maken.
Wattenstaafje met remover
Alles wat ‘overig’ is kan je dan weg laten en je hebt een vloeiende lijn :grinning:

Een gelliner lijkt me voor jou handig, dit kan je met een schuin afgesneden kwastje gebruiken en zorgt ervoor dat je veel meer controle hebt over waar je het erop smeert.
Bovendien kan je daarmee ‘achter’ je wimpers komen zonder dat je ze ondersmeert, waardoor je het met beide ogen open aan kan brengen.

Misschien helpt zoiets:
http://i56.tinypic.com/w6yu8o.jpg

SUPER! (L)

Ik smeer altijd gewoon mn ogen onder en haal het overtollige dan weg met een wattenstaafje.