Eyeliner blijft niet zitten

Hi Meiden,

Ik heb een probleem met mijn eyeliner want ik gebruik altijd zo een stift voor een streep boven mijn oog, maar na een tijdje geeft die stift af tegen mijn oog zegmaar, en dat doet hij de hele dag door, is er iets wat ik kan doen dat mijn eyeliner niet meer afgeeft?
Alvast bedankt voor jullie hulp! :slightly_smiling_face:

Koop een andere? Dat lijkt me toch wel een duidelijk teken dat die je nu hebt gewoon niet goed is.

mijne van de etos ofz heeft dat ook!

ik had ook zon stift eerst , maar nu heb ik liquid eyeliner en dat blijft wel echt heel goed zitten
dus maybe kun je n liquid eyeliner proberen?

water vaste eyeliner ?
ik heb eentje van de hema, erg goedkoop en fijn

Liquid eyeliner of oogpotlood is een idee ja;

Koop een liquid liner…
Of anders: ik doe altijd een beetje zwarte poeder erop om het te fixeren, helpt goed. :slightly_smiling_face:

ja dat heb ik ook altijd bij z’n stift maar heb dat ook vaak met oogpotlood.
vind liquid toch het fijnst.

Ik heb oogpotlood, maar bij mij blijft het maar tot ongeveer 12 uur smiddags zitten omdat ik het altijd op dat roze streepje dat echt om je oog heen zit doe xD

Dat heb ik ook wel eens. Bij mij komt het doordat ik dan te snel mijn oog open doe als ik net het lijntje heb gezet, dan is het nog niet goed opgedroogd. :wink:

Heb ik ook, stift eyeliner van de etos gebruik ik. Moet je gewoon zorgen dat je de eerste 5 min je ogen niet helemaal opent zodat het afgeeft op je oogleden.

Ik heb het trouwens altijd bij mijn rechteroog heel gek…

Waterproof oogpotlood van Rimmel gebruiken, mijn oogpotlood blijft op mijn waterrand zelfs gewoon zitten totdat ik hem er afhaal met make-up remover.