eyeko make-up

Ja ik had vorige keer een paar van die doekjes en ook beauty rehab maar dan met spearmint. Ik heb de 3-1 cream en de magic eyeliner, die cream is echt supermooi! Ik denk dat ik nu de mascara bestel en 1 van die lipglossjes, en dan heb ik nog een code voor een gratis glitter ding en nog iets anders (de freebie dus)

Zyn de verzendkosten duur?
& met wat kan je allemaal betalen?

verzendkosten zijn gratis, dacht ik
en ik vind het echt een poepmerk, sorry hoor. xD

Mwah, ik wordt er niet superwild van. Hoewel ze wel een vette lilacy purple nagellak hebben, mja, ik verdrink in de paarse nagellak momenteel.

Ik heb het gezien op de boot van Calais naar Dover. Maar daar heb je waarschijnlijk niets aan. :blush:

Eyeko site zelf. Op een ander forum hoor ik er geweldig goede dingen over.

~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~~[b][message=3093783,noline]love__chocolate schreef op 12 October 2008 @ 08:22[/message]:spijtig dat niemand het kend :frowning: het merk heeft echt hele mooie make-up elk product kost ALTIJD £5

ik denk dat het onlangs nog op girlscene geweest is…

[afbeelding]

dat is niet waar, zijn zijn ook duurdere / goedkopere dingen.

Ik vond een nieuw topic aanmaken overbodig, dus ik up deze maar:
Ik kan op de een of andere manier niet inloggen op de eyeko site, iemand anders die daar ook last heeft? (die er een account heeft)
Ik heb nu al 2 keer een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar dan kan ik nog niet inloggen.

Volgens mij is het alleen op internet te koop :wink:

Sorry, geen idee. Misschien moet je een mailtje sturen naar de klantendienst met je probleem? Upje vr jou.

Gister middag kon het nog wel, en later heb ik ook mn postcode veranderd(ik had de verkeerde ingevoerd, oeps) dus ik heb ze daarna meteen gemaild over dat de postcode dus niet klopte.

Ik wilde even weten of het aan mij ligt of aan de site, als niemand anders het heeft mail ik wel even.

zoals de meeste nu ook wel doorhebben, je kan het alleen online kopen op eyeko.com en dat soort sites.

kende het merk alleen van die nagellakjes

Ben ik de enige die die winkel is gaan opzoeken in London? XD