eyeko make-up

hey allemaal!
er is een make-up merk ‘eyeko’ genaamd dat echt super goedkoop is en heel goede kwaliteit is maar weten jullie of je dat merk ook hier in België kan kopen?

xxxxx

ben zelf van belgie en nog nooit zien staan… mss kan je het googlen?

ik ken het merk nieteens:blush:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[b]spijtig dat niemand het kend :frowning:
het merk heeft echt hele mooie make-up
elk product kost ALTIJD £5

ik denk dat het onlangs nog op girlscene geweest is…

Kan je het bij het kruidvat kopen?

jaa ik ken het wel , alleen ik weet niet echt hoeveel euro 5 pond is xD.

5 pond = ¤6.27 om precies te zijnxD

ik kende het ook niet :stuck_out_tongue:

nee
ik weet niet waar je het kan kopen… misschien komt het ooit nog bij de grotere v&d’s daar heb je wel meer ‘specialere’ make-up trouwens niet bij alle v&d’s … anders online ergens ofzo?

super~~

alleen online

www.cherryculture.com

haha, je kan het alleen online kopen :wink:
www.eyeko.com daar kan je alles bestellen.

Ik wil graag een bestelling plaatsen bij eyeko.com alleen ik mag van mn moeder niet bestellen via paypal of creditcard :stuck_out_tongue:
Dus als iemand gaat bestellen en 't niet erg vind om voor mij de eyeco cream mee te bestellen zou ik 't heel fijn vinden :grinning: want betalen aan iemand anders in nederland is makkelijker als zo op de site :stuck_out_tongue:

Weet iemand ook wat de freebie is op het moment? Dus het product dat je gratis bij je bestelling krijgt als een ambassador code invult.

Ik heb best wel lang geleden wat dingetjes besteld. Begin maart ofzo denk ik. Maar toen had ik per ongeluk 2 codes ingevuld (eerste keer deed ie t niet, dacht ik). Dus toen kreeg ik er 2 gratis producten bij. De Disco Polish, is die met zilverglitter en Beauty Rehab creme, ruikt onwijs naar rozen. Best chill

Wat ik had besteld was;
Punk Polish, die neonroze
Red Polish, hele mooie bloedrode kleur
en de Sparkle Powder, gebruik ik niet zo vaak maar is wel leuk af en toe voor een feestje.

Ben over het algemeen wel heel tevreden met Eyeko. Vind het ook totaal niet duur. :relieved: Misschien binnenkort maar weer wat bestellen…