Eyeko cream

Hée, ik ga denk ik de 3-1 crème van eyeko bestellen… maar ik weet niet welke ik moet gaan bestellen… de gewone of de getinte?..
ik heb zelf al een getint huidje niet heel donker en niet licht (indo)
En is de crème zelf goed?

Liefs!

UP

Nogmaals UP

of de creme goed is kan je wel op internet vinden. revieuws eyeko cream.

en ik zou niet de getinte nemen als je zelf al beetje donkerdere huid heb

heb al op internet gekeken, maar vroeg me af of hier meiden waren die de crème hebben en er iets over willen vertellen…

ik heb de roze (de gewone) en die is best wel heel erg licht op mijn huid (ben gewoon oerhollands wit)
de roze is gewoon goed voor highlighter
en de bruine voor bronzer denk ik
dus het ligt eraan waarvoor je het wil gebruiken

Wil m gaan gebruiken voor onder mijn foundation, mischien is t wel mooi om de tinted te nemen voor een bruinige gloed? maar straks komt t weer heel erg nep over of dan is me foundation kleur héél anders dan de crème…?

Misslipgloss.nl heeft hem op foto op haar hand. Ik vind hem wel donker. Ik zou zelf voor de roze gaan! Die lijkt me echt mooi onder je foundation, voor het glowy effect

Ik heb ze allebei, ik ga niet weer alles vertellen/uitleggen, maar zie deze link maar. Als het als spam gezien word, sorry, niet mijn bedoeling! http://mybeauty.punt.nl/index.php?r=1&id=451608

Als je het onder je foundation wil, hangt dat er ook weer vanaf wat voor effect je wil. De creams zijn allebei niet super dik en dekkend, dus zal het nooit heel erg door je foundation doorschijnen. Als je een soort healthy ‘glow’ wil raad ik de normale aan, en als je een hele lichte ‘sunkissed’ look wil de tinted versie. Samen is trouwens ook heel mooi, een beetje gewone over heel je gezicht en een beetje tinted op je jukbeenderen, of andersom, en dan foundation erover.

Oke, ga even kijke…

Oh fack wou t citeren…

Hmm oké, maar welk staat dan mooi bij een bruinig getint huidje?

Ik denk de tinted, maar het hangt er wel vanaf wat voor effect je wil, zoals ik al eerder zei! Qua kleur, kan het allebei gewoon.

Ik wil eigenlijk een mooie glow, en ook frissige uitstraling, maar is ie zegmaar echt super bruin ofzo? of… pff ik weet echt niet welk ik moet bestelle!

ik heb de roze, en ik kan je zeggen, hij laat je gezicht er echt moooi glowy uitzien! onder je foundation is ie echt heel mooi, en het is ook een goeie highlighter. ik zou de roze nemen, !