Eyebrow pencil

Ik moet weer een nieuw wenkbrauw potlood kopen. Wat voor merk gebruiken jullie en welke vinden jullie goed?

ik heb van de hema maar die is kut
die van essence is beter

Hema heb ik ;O.

En vind jij die wel fijn?

Bij die van de Hema zit er zo’n borsteltje aan toch?

Weet iemand een goede wenkbrauw potlood voor hele lichte wenkbrauwen, want meestal zie ik alleen best donkere.

ik heb er 1 van etos huismerk ofzo :’) ik heb ook hele lichte wenkbrauwen/haar dus kies de lichtste bruin en ga er zachtjes mee over je wenkbrauwen

Ik heb er ook 1 van de hema, dies cheap en ik vind um ook super goed! vergelijkbaar met een potloodje van 12 euro nogwattes…
Klik hier voor een stuk of 5 reviews

Ik heb er 1 van Bobbi Brown en die is erg goed.
Hij is alleen wel aan de dure kant (ik heb 'm cadeau gekregen, dat scheelde), dus dat kan een minpuntje zijn.

Upje!

Essence.

ik gebruik die van Hema, maar hij blijft naar mijn idee niet zo lang zitten?

Zie net dat het een oud topic is. ^^

^Ja, maar ik heb hem geuped, dus alles reacties zijn welkom (:

Ik gebruik die van rituals die vind ik erg fijn mooie kleur en blijft goed zitten. Ik vind bij de meeste merken de blonde potloden heel grauw van kleur, die van rituals is mooi warm en dat staat beter bij mijn huid.

Volgens mijn nicht is die van Rimmel heel goed.

ik heb ook van de hema… is dan ook mn eerste dus kan nog niet echt vergelijken met andere… werkt wel prima overigens.

Ik heb de Eyebrow Kit van de DA, maar dat is poeder met een kwastje en een borsteltje, geen potlood. En de kleur is donker, maar ik heb donkere wenkbrauwen dus ik vind hem heel erg fijn. Volgens mij waren er ook meerdere tinten. En daarna doe ik dan gewoon wenkbrauwgel op van de Hema, die Eyebrow Kit van de DA is 5,99 volgens mij en een aanrader.