Eye problem

Hoi,
Um ik zit met een probleempje… Gisteravond/middag kreeg ik opeens een beetje jeuk in mn rechteroog. Ik dacht, oh die is vast wel onstoken. Vanochtend keek ik in de spiegel en hij was helemaal niet rood ofzo, gewoon normaal. Maar naast mijn traanbuis, boven in mijn bovenste waterlijn zit een klein rond wit pukkeltje. Het doet echt pijn en het zit echt precies in het midden, waardoor als ik knipper de pukkel op mn oog komt. Is het een goed idee om hem uit te knijpen, en dan hoe? Of moet ik hem laten en gaat hij vanzelf weg ?

Herkenbaar, heb ik ook gehad. Bij mij was hij weg toen ik hem had uitgeknepen, want het is niet echt een pukkeltje zegmaar. Ik wist de naam eerst maar ben hem vergeten :’)

Oh, dus je kan hem gewoon uitknijpen. Komt er pus uit? En deed het ook zoveel pijn bij jou.

^ Isgoed, ik ga morgen denk ik even naar de dokter. Ik vind de combinatie van pus en mn oog toch niet echt een goede combo.

Het is een gerstekorreltje, heb ik even opgezocht.

Je kan hem het beste doorprikken met een ontsmette naald, en dan voorzichtig uitdrukken.

Nou, ik ga toch even langs de dokter, maar bedankt !

en geen make-up op smeren lijkt me wel slim

^ zei mn moeder ook al