exvriendin wilt mijn vriendje afpakken ..

pff ;( ik heb al bijna 2 maanden een vriendje hij had al eerder een vriendin waar het nu mee uit is , ze had ook een vriendje waar het ongeveer een maandje ook uit is , en sinds ze het UIT IS BLIJFT ZE HELETIJD AAN HEM PLAKKEN! lijkt wel alsof ze hem weer leuk vind , als ik en mn vriendje een gesprek hebben op twitter van ik hou van je , komt zij er weer aan met aawhhhh(L) en dan gaat ze allemaal op twitter zetten ommgg ik heb vandaag snoep ge kregen van ( naam van mijn vriendje ) en ze zegt ook steeds jaaa ( naam van mijn vrien dje ) was een betere vriendje dan al mijn oude vriendjes en blababla , ik vertrouw mn vriend echt! maar zij … ze komen nu ook misschien nu bij elkaar in de klas , hij reageert GELUKIG beetje droog tegen haar , ik weet echt niet wat ik moet doen ik ben hier steeds aan het over denken van , jaa wie weet krijgen ze met elkaar . zij had gelukkig nooit met hem gezoend ( jeej ) eerst gaat ze slecht over hem praten toen het uit was tussen hun , en ik nog niet met hem had , en nu doet ze alsof hij weer haar vriendje is , ik weet echt niet wat ik moet doen , ik durf hier ook over niemand te praten omdat ze dan denken dat ik me aanstel , ik ben erg bang dat ik hem kwijt raak :frowning_face:

zeg tegen hem dat het je een beetje onzeker maakt dat zij zo overdreven met hem omgaat omdat ze eerst wat met elkaar hadden
misschien houdt hij haar dan een beetje op afstand?

ik ben echt bang om hem kwijt te raken :frowning_face: ze zegt steeds l; jaa we zijn gelukkig goeie vrienden , maar waarom zegt ze het tegen mij? ik ben echt bang :frowning_face:

Om jou jaloers te maken. Gewoon omdat ze een bitch is.

Vertrouw je vriend, hij zal echt niet zomaar iets met haar doen hoor. Persoonlijk zou ik het meisje een bitchslap geven, maar dat raad ik eigenlijk niemand aan x)

Zolang je je vriendje vertrouwt, maakt het niet zoveel uit wat zíj doet toch? Als hij er maar niet op ingaat, maar in je verhaal lees ik dat hij dat ook niet doet.

Wat ik je aanraad is - wat mij namelijk ook is overkomen - ga naar je vriend toe en bespreek de situatie. Dat je er onzeker van word enzovoort. En je kan vragen of hij aan haar wil vragen ermee op te houden. Als hij het vraagt houd ze vast wel op