Extreme dorst

Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen, dus hoop dat het hier goed staat (;

Ik heb continu dorst en weet niet hoe ik er van af kom.
Ik heb vandaag al meer dan 4 liter gedronken maar heb nog steeds heel erg dorst, ik word er echt gek van!

Hebben jullie tips om van de dorst af te komen?

Dat klinkt niet best. Misschien eens naar de dokter gaan?

Ik heb de laatste maanden ook steeds heel erg dorst. Moet zowat om de 5 minuten wel weer wat drinken, ook al zijn het maar een paar slokken. Maar ik drink volgens mij geen 4 liter op een dag! Dat is wel erg veel… Misschien inderdaad eens naar de dokter?

Ik zou idd naar de dokter gaan. Veel drinken kan wijzen op problemen met je suiker. Maar misschien ook wel op andere dingen, dus snel een afspraak maken.

Dit kan inderdaad wijzen op diabetes. Snel naar de dokter gaan.

Ik zal morgen even bellen voor een afspraak (;

Dat klinkt niet erg goed nee… hopelijk is het geen diabetes

in het ergste geval is het diabetes, maar ik denk dat het komt doordat je misschien niet gezond eet. Ik heb ook altijd last van dorst als ik veel slechte producten met suiker eet.

Probeer trouwens minder te drinken! je hebt dan wel dorst, maar 4 liter water drinken is erg schadelijk! neem bijvoorbeeld een kauwgompje tegen de dorst

Dat is een erg goede tip. Dankjewel :grin:

Dokter. Je kan echt ernstige dingen hebben aan onder andere je nieren.

Het kan zijn dat je meer zout dan normaal hebt gegeten vandaag of gister? En anders naar de dokter zoals velen zeggen

als je veel drinkt en dan ook nog vaak naar de wc moet, heb je misschien wel diabetes (suikerziekte) het is misschien handig om inderdaad even naar de dokter te gaan.

Ga alsjeblieft naar je dokter. Zoveel drinken is niet goed voor je en zoveel dorst hebben zeker niet.

Alleen vandaag - kan normaal zijn als je bijvoorbeeld hebt gesport, zout hebt geweten of vocht vasthoudt (bv als je ongesteld bent). Je plast dan ook niet vaker.
Sinds een tijdje (en misschien ook vaker plassen?) - dokter.

Ik zou hoe dan ook gewoon blijven drinken als je dorst hebt, ook bij diabetes heb je dat nodig, je hebt dan zoveel dorst omdat je het vocht eerst verliest in je urine!

Laat weten hoe het is gegaan ! Succes (:

Als het langer is even naar de dokter, als het alleen vandaag is niet zoveel zorgen maken. Als het echt diabetes is merk je daar veel meer van, ben je bijvoorbeeld afgevallen of heel veel moe de laatste tijd? Geen concentratie, snel emotioneel?

Ik zou even langs de huisarts gaan als ik jou was als je dit blijft houden.