Extreme Couponing

Up.

Heb vandaag 2 lekkere Big Macs gewonnen <333
( Pak 'n Pixel-actie op de pagina van Mcdonalds België )

Ooh, en ook een fluo hesje en fluo armband :’)
+ ik kreeg vandaag met de post ook nog een groeimeter ( voor mijn kleine neefje :3 )

Wow, haha… door jou wil ik dat ook gaan doen :stuck_out_tongue:

^ *Vind ik leuk =D

Zeker doen. Het is bijna iedere dag Sinterklaas in je brievenbus :’)

Is het misschien een idee om dit topic om te toveren tot de dumpplaats voor leuke gratis artikelen in Nederland.
Dus de gratis samples etc.?

Ik heb iig senseo lungo aangevraagd :upside_down_face:

Die heb ik ook aangevraagd, voor mijn moeder. Ik drink geen koffie.
Ik heb cup a soup, voer voor de kat… En ik weet niet wat nog meer :stuck_out_tongue:

Jaa goed idee !

Ik heb die pizza cup a soup aangevraagt, en jullie :grinning:?

Ham & honing geloof ik.

De soep lukt me niet om te bestellen.
Ik woon in België.

Hoewel ik daar wel een trukje voor heb ( voor als je in België woont ) :
Als je via een Nederlandse site besteld, zet dan BE achter je postcode. ( BE van België )
Bijvoorbeeld i.p.v 3600 → 3600BE
Als je dat niet doet komt het niet aan of krijg je een foutmelding.
Maar dit lukt niet overal. Zoals nu bij de soep.
Verder lukt het bijna altijd. :slightly_smiling_face:

Ik heb net (uit verveling) zo’n beetje al die sites bekeken en alles besteld dat me interessant lijkt en ik niks voor hoef te doen (niet naar een winkel en ook geen prijsvragen).

Ik heb ook die lungo aangevraagd terwijl ik geen senseo heb… maar die krijg ik wel… binnenkort ergens… haha.
Maar de senseo’s zijn best flut de laatste tijd. Dus even op zoek naar een goed merk! haha

En anders kun je het altijd nog geven aan iemand die wel een senseo heeft.

Ik heb ze vandaag binnen gekregen. Alleen drink ik zelf geen koffie. Ik heb ze aan mn moeder gegeven.

Dat programma is zooo stoer! Ik vind dat zo knap van die mensen, al die kortingen. Gewoon voor 2500 dollar kopen en soms nog geld terug krijgen ook!

Ik ga straks bij de Lidl hier in de buurt een gratis kilo aardappelkroketten halen.
Mama gaat sowieso mee. Dus die krijgt ook een kilo gratis. En papa gaat misschien ook mee. :’)
http://www.lidl.be/static_content/lidl_be/images/12_CON_FBCOUPON_27740_NL.pdf

Hier ben ik weer met mijn 3 kilo gratis kroketten =D

http://oi48.tinypic.com/347769t.jpg

Om eerlijk te zijn hebben we niet eens een frietketel :’)

Weetje, het is opzich wel grappig om gratis spul te krijgen, maar de tijd om al die dingen af te zoeken terwijl het meeste gewoon troep en nutteloos is, vind ik gewoon zonde. Je kunt het ook zo bedenken: als je 1 uur werkt verdien je meestal rond de 6 euro. Dan ga ik liever gewoon zes euro verdienen dan een uur naar nutteloze troep zoeken die ik uiteindeijk of niet binnenkrijg (gebeurt vaak) of gewoon niet gebruik. En helemaal naar de Lidl (benzine, tijd) om gratis spul te halen vind ik gewoon zonde. Kost minstens een halfuur voor 3 mensen.