Extreem verkouden

Op het moment ben ik echt verkouden als een idioot. Het begon gister met een beetje keelpijn, maar nu voelt mijn keel aan alsof ik naalden heb gegeten. Mijn neus doet zeer en zit steeds verstop, mijn ogen branden en tranen, mijn oren zitten dicht en mijn hoofd lijkt wel onder een druk te staan of zo.
Weet iemand wat je hier het best mee kan doen?

O dit heb ik vrij regelmatig :'D Bij mij gaat het het snelst over als ik echt belachelijk veel slaap, heel gezond eet en af en toe (goed in gepakt) een frisse neus haal. Beterschap! :sob::muscle:

Ik heb normaal alleen een loopneus. Nu ben ik echt beroerd, damn. Krijg amper lucht en als ik de trap oploop moet ik even zitten om op adem te komen.

Misschien even langs de dokter voor medicijnen?

Sorry maar is dat niet wat overdreven? :’) Gaat vanzelf wel weer over hoor, tenminste, bij mij altijd wel.

Stomen. Echt waar.
Of zout met warm water ‘snuiven’ :"D. Helpt echt. Wanneer je neus al minder is, verdwijnt de rest ook gauw.

Je zei zelf dat het voelde alsof er naalden in je keel zaten ofzo :’) . Ik dacht aan iets van een keelontsteking

Stomen en misschien zoutoplossing-neusspray.
Trachitol is bij keelpijn meestal wel fijn, zit verdovend spul in. Tegen erge hoofd- en oorpijn kun je paracetamol nemen.

Ik zou even stomen in een bak met een handdoek over je hoofd. Je kunt er ook een beetje teatree olie in doen.

… waar heb ik dat gezegd dan? :’)

Ik denk dat je=ze is. :’)
Mm, ik weet niet of het keelontsteking is.

+ bedankt voor de tips.
Ik ga zo in een warm bad met olie en dan slapen :’)

hey, ik heb ook heel vaak last van mee keel en daarvoor heb ik een oplossing : voor het slapen warmwater + zout en dan gorgelen of hoe je het ook schrijft… en daarna niks meer drinken/eten het is wel een beetje vies maar het helpt wel!

niet naar buiten gaan, stomen, en gewoon lekker in bed blijven liggen en film kijken haha

Ik had ooit witte stippen in mijn keel, dat bleken aften te zijn. Dat is pas een hel in je strot. Tfu, werd daar niet blij van. T.T

Slaap lekker uit, kleed je warm aan en slof naar beneden pak een lekker ontbijtje en neem een aspirine in. Plof op de bank en kijk je favo film/serie. Neem af en toe en een neus-spray en doe wat labello op je lippen. Doe een middag-dutje en blijf veel fruit eten! Je lichaam heeft op dit moment gewoon heel veel rust nodig, behalve neus-spray en een keelverzachter kun je niet veel medicijnen hiervoor innemen.
Beterschap!

Heel erg bedankt! Nu moet ik morgen helaas wel stage lopen in de ochtend.

ik heb hier echt een tijdje naar zitten kijken
waarom?
labello is kut imo :’’’’)

ohja en een open gesneden ui naast je bed leggen (gaat wel stinken maar dat is de bedoeling je neus gaat dan meestal weer helemaal open)

Omdat het deel van je neus en je lippen vaak droog is als je verkouden bent?