Extreem veel naar het toilet.

Hey!

Ik heb sinds een dag of 3 dag ik vaak naar het toilet moet, ik drink niet meer dan normaal. Heeft iemand enig idee wat dat kan zijn? Ik denk dat ik wel 15x minimaal per dag ga. En in de nacht moest ik normaal bijna nooit… maar nu wel 4x per nacht…

Doet het ook pijn als je plast? Blaasontsteking?

Nee dat niet, daarom is het zo raar…

Omg, ik heb het ook! Ik moest op school nooit naar de wc, en nu 3x per dag dat ik op school ben… Mn vriendin maakte er ookal een opmerking over. En smorgens rond een uur of 6 wordt ik ook wakker omdat ik naar de wc moet, en dat had ik nooit. Mn ma zegt dat het ff een tijdelijke fase is dat ik vaak naar de wc meot ofzo…

Maar als je plast, plas je dan weinig? Dat had ik namelijk toen ik blaasontsteking had…

Nierbekontsteking. Heb ik ook gehad.

Moet je ongesteld worden? Want dat heb ik namelijk bijna altijd als ik ong. moet worden, dan moet ik 3/4 dagen van te voren al vaak naar de wc enzo :astonished:

apart zeg, bn je anders gaan eten misscien?

Verschilt, soms wel veel en soms maar wat druppels!

En ohja; als ik dan niet ga dan krijg ik pijn/zeurend gevoel in mijn blaas! :frowning_face:

Misschien drink je meer dan eerst?

Whah, dat had ik ook toen ik een nierbek ontsteking had. Dan was het like, OKÉ DAN GA IK WEL NAAR HET TOILET. 3 jaar daar zitten. 2 druppels >.< En dat dan een miljoen keer op een dag. Alleluia.

Kan je daar iets voor krijgen? Anders ga ik ff langs de huisarts!

Nierbekontsteking kan je idd krijgen van plas ophouden >.< En het is erg pijnlijk ja. Even je urine laten testen bij de huisarts n.n

Maar ik heb ook de heletijd het gevoel dat ik moet plassen, maar ik hoef niet. Heel gek is het… bijna niet te omschrijven. Maar als ik een kwartier geleden geplast heb… dan moet ik na 10 minuten weer… en soms voelt het zo dat ik moet plassen en dan komt er geen urine uit… :frowning_face:

Ik moet dan wel echt naar de wc als ik naar de wc ga… echt heel vervelend.

Nierbekkenontsteking lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Ten eerste is dat zeer pijnlijk en ben je er meestal goed ziek van, en ten tweede komt een nierbekkenonsteking door een urineweginfectie waar niks aan gedaan is en zou je dus al veel langer last moeten hebben.

Waarschijnlijk is dit gewoon een blaasontsteking, of zelfs niks. Het gebeurt wel eens dat je een dag (of een paar dagen) gewoon wat vaker naar de wc moet. Mocht het nou morgen nog niet over zijn, moet je gewoon even je dokter bellen. Moet je waarschijnlijk een potje ochtendurine inleveren en dan weet je meteen wat er aan de hand is.

Dat is denk ik blaasontsteking, dat is ZO vervelend, ik heb een fase gehad dat ik daar heel gevoelig voor was en toen had ik het echt om de 2 weken, je hele dag is verpest omdat je de helft v/d dag op de wc zit. Ik moest toen pilletjes halen, daar was ik de eerste dag beetje beroerd van maar ze werken wel…

Ik denk een nierbekontsteking. Want je zei dat het geen pijn deed als je ‘‘plast…’’ (of een poging tot x])?

Oh, ik werd niet ‘‘ziek’’ toen ik het had.