extreem onzeker,

ik ben de laatste tijd heel erg onzeker geworden in mijn relatie met mijn vriend, ik ben elke dag bang dat hij vreemdgaat, me ineens niet meer leuk vind, met andere meisjes praat en flirt, dat hij liegt etc…
ik heb hier verder totaal geen reden voor mischien een beetje omdat hij een half jaar terug met echt mijn aartsvijand heeft lopen flirten door haar steeds te smsen en emails te sturen nadat hij haar toen het een week uit was tussen ons geschuurd had op het schoolfeest hij heeft daarna in een email tegen haar gezegd dat hij best met haar wou zoenen en dat soort shit
zelf zegt hij dat hij die mailtjes niet geschreven heeft maar een vriend van hem, uiteindelijk heb ik geprobeerd hem te geloven en probeer ik het te vergeten, maar soms blijft het gewoon terug komen,
maar ik ben nu dus extreem onzeker over of hij weer dat soort dingen zal gaan doen ik denk dus dat het daar nog mee te maken heeft omdat ik er nog steeds over nadenk. sorry voor het lange verwarrende verhaal maar ik moest het even kwijt
ik heb het er al met hem over gehad en hij heeft beloofd nooit meer zoiets te doen, en ik wil hem zo graag geloven maar ik ben echt extreem bang om hem kwijt te raken nu heb ik dus de neiging om hem de hele dag door te bellen en te smsen om te weten wat hij doet (dat laat ik natuurlijk niet merken dat ik hem wil controleren) en dat is dus niet erg goed voor mn btg
maar ik kan het echt niet laten
iemand tips??

INTERPUNCTIE.

Hij klinkt als een loser, dus als je het gevoel hebt dat je hem niet kan vertrouwen, maak het dan gewoon uit.
Plus, je kan wel onzeker gaan lopen doen maar denk je dat je daar leuker van wordt? Heb je meer kans om hem kwijt te raken, lijkt mij.

ja dat is wel waar maar ik wil nhem verder echt niet kwijt en ik wil hem gewoon heel graag geloven maar ergens blijf ik zo onzeker
haha goh ik klink echt wanhopig

Je geeft aan dat je hem WIL geloven… Dat doe je op dit moment dus niet.
Dat jij onzeker bent komt dus voort uit het feit dat je het gevoel hebt dat je hem nog niet compleet kan vertrouwen.

Je kan nu 3 dingen doen.

1. Jezelf opvreten door je constant af te vragen of hij niet met zn gedachten bij een ander is. Je wordt dan echt gek en hij zal jou op een gegeven moment niet meer ‘herkennen’ en het uitmaken
  2. Het zelf uitmaken. Maar waarom zou je een relatie zomaar opgeven als door je onzekerheid duidelijk wordt dat jij juist erg veel om hem geeft
  3. het met je vriend bespreken. Dit betekent niet op een huilerige manier, maar op een volwassen manier. Vertel hem dat je het af en toe een beetje onzeker bent en dat je soms wat vaker wil horen dat hij van je houdt of je mooi vindt ofzo. Van mij part schuif je het af op je ongesteldheid en geef je dat de schuld. (Stiekem wordt je daar soms ook goed onzeker door!)

Heb je hier wat aan?

Oh… btw, wat je ook kan doen…
Is juist een dag niks van je laten horen…
Laat hem maar eens gek worden! Wanneer hij opeens een dag niks van je hoort zal hij alles doen om je aandacht te krijgen en je overweldigen met aandacht.

Dat deel klinkt ook echt ongeloofwaardig. Bovendien als het echt zo was dan had hij jou dat wel als grappig/vervelend verhaal verteld lijkt me.

Ik zou het hem zeggen dat je hem niet helemaal vertrouwd en hoe je je daar bij voelt (wees duidelijk). Dan kun je er samen aan werken, immers in een echte relatie moet je dat samen kunnen. Wil hij dat niet dan zou ik hem toch niet helemaal vertrouwen.

Wat zij zegt, ik heb geen zin om er aan te beginnen :confused:

Ik ook niet.

ja dat met dat email gedeelte geloofde ik ook niet, maar aangezien hij beloofde nooit meer zoiets te doen en ik er een week nog heel boos om ben geweest heb ik het met hem uitgepraat en me erbij neergelegd,

@lynz,
dankje daar heb ik wel wat aan ik ga voor optie 3 ik heb hem net opgebeld en hij komt langs dus dan ga ik het hem even uitleggen

bedankt allemaal