Hooi!
Ik zit nu toch wel met een dilemma en ik kom er zelf niet uit. Even een kleine samenvatting:
Ik ben 19, mijn vriend 22, we zijn 3 jaar samen. Na 1.5 jaar kreeg ik candida (of iets wat daar op lijkt) en dat heb ik lang gehad. Vanaf dat moment begon de seks ook pijn te doen. Ik kreeg steeds minder zin in seks omdat ik bang was voor de pijn, maar ook omdat ik er gewoon geen zin in had.(ontspanningsoefeningen geprobeerd etc.) - en trouwens, als ik nu te veel suikers eet krijg ik een raar gevoel down under -
Nu merk ik toch wel dat als ik het er met mijn vriend over heb dat we ons allebei aan het eind van het gesprek kut voelen en we er niks aan kunnen veranderen. Ik ben sinds dit jaar gestopt met de pil omdat ik had gelezen dat sommige daar een hoger libido van krijgen, ik merk er tot nu toe niks van helaas. Maar dit levert ook weer wat vervelende gesprekken op ivm het condoom. Die ene keer in de maand (?) dat we dan proberen seks te hebben daar voelt hij dan weinig van. Niet echt stimulerend dus.
We praten heel veel, houden van elkaar, en zijn niet van plan dat we ooit bij elkaar weggaan. Maar aangezien dit nu al zo lang speelt ben ik een beetje radeloos. Ik hoop eigenlijk dat iemand iets soortgelijks heeft meegemaakt/meemaakt maar ik weet dat de kans klein is.
Buiten dit gaat onze relatie echt perfect, mijn vriend krijgt er alleen steeds meer last van dat het zo weinig gebeurd en vandaar dat we er meer over praten wat weer spanningen geeft.
Iemand tips hoe het misschien toch kan veranderen?