Ik heb sinds een week of 2 (maar vooral sinds afgelopen week) veel meer last van haaruitval. Ik verloor in die periode daarvoor heel weinig haar, eigenlijk alleen een paar haartjes met borstelen en wassen en Thats it (ik heb lang haar en verloor lang geen 50 haren per dag).
Nu verlies ik ineens mega veel haar. Ik vind het overal en als ik Mn hand door Mn haar haal neem ik behoorlijk haren mee. Na het wassen liggen er allemaal bosjes haar en Mn borstel zit ook steeds vol en mijn kleding ook. Ik kleur mijn haar regelmatig maar mijn haar is verder best gezond. Ik heb een periode ontzettend droog haar gehad door het vele ontkleuren maar dat heb ik goed gekregen, toen had ik verder ook geen last van extreme uitval. Ik heb toen ook shampoo en conditioner gekocht die heel mild zijn voor haar en hoofdhuid. Nu oogt het juist gezonder en nu verlies ik al die haartjes :’)
Nu lees ik dat je soms periodes met veel haaruitval kan ervaren na de zomer of na periodes met veel haaruitval, heeft iemand dat ook ervaren? En wat zouden jullie doen: afwachten of wel naar de dokter ?