extreem gespierde kuiten

hellow,

Ik heb dus extreem gespierde kuiten. Ze zijn niet heel dun ofzo maar wel erg gespierd. Als ik loop zie je ook gewoon een bol zeg maar met spieren. Voor mijn gevoel wordt het steeds meer. Ik sport niet heel erg veel (nauwelijks). Heeft iemand tips om het minder te laten worden?:face_with_raised_eyebrow:

Hmm, eigenlijk niet?
Misschien zit het gewoon in je familie?

Ja mijn moeder is ook best gespierd. Mijn zusje eigenlijk ook wel (maar die is ook superslank).

foto? dan kan ik zien of het echt zo erg is. maarja beter spieren dan vet toch?
niet dat mijn benen de mooiste ziijn ;$

loop je vaak op hakken? ik heb gehoord dat je daar erg gespierde kuiten van kan krijgen.

Ik loop wel vaak op hakken maar dat deed ik paar jaar terug niet en toen had ik ook al zulke kuiten (al wordt het nu ietsje extremer)

foto?

en uh wees blij, beter dan dikke blubberkuiten

uhmz kan wel even foto laten maken… plaats ik zo

tja je kan er vrij weinig aan doen eigenlijk…

Beetje mislukte foto maar hier zie je het wel een beetje

http://i54.tinypic.com/sfbg2h.png

Ze zijn inderdaad erg gespierd, ik weet eigenlijk niet wat je ertegen zou kunnen doen.

Nu sta je op je tenen? Dan lijkt het ook meer…?

Ik heb geen idee, sorry.

Zo he die zijn wel echt gespierd ja! Ik zou d’r blij mee zijn hoor, het is toch beter dan van die flubberkuiten?

nou… ik heb ze nu nog niet echt gespannen. als ik een tijdje loop wordt het veel erger. dan zie je de spieren zeg maar echt lopen… maar als jullie dat willen zien moet ik ff 5 minuten rondlopen haha

Ik zou het maar gewoon zo laten, beetje vet op je lijf kan geen kwaad :slightly_smiling_face: oke het is geen vet maar spieren maargoed dat doet er niet toe.

ik heb dunne beentjes maar mijn kuiten zijn ook een beetje gespierd…

Ze zijn wel heel erg gespierd ja,
ik zou niet weten hoe het komt.
hakken misschien idd…

wat ik al zei; hier valt het dus ECHT nog mee

die zijn wel echt gespierd, ik zou niet weten hoe het komt… upje dan.

is er dan niemand die dit ook heeft???

Meisje bij mijn natuurkundecursus heeft ook enorm gespierde kuiten, maar die zijn ook nog heel breed. Dan vind ik wat jij hebt mooier.
Ik zou proberen om wat meer vet te kweken op je kuiten en minder je kuiten te gebruiken met sporten.