Extra-Volume Collageen mascara(L'Oréal Paris)

Haay!
Wie heeft de Extra-Volume Collageen mascara van L’Oréal Paris?
en wat vind je ervan? (volume, vollewimpers, gesepareerde wimpers,
of geef een cijfer…)
kusjes

ik ga die binnenkort testen (a)

is dat die met die dikke borstel of was dat een ander merk?
zoja, die wil ik ook

met die hele dikke borstel jaa

Ik heb hem en vind hem wel goed =)
Beter dan andere mascara’s maar niet de beste :wink:
Maar is toch wel aanrader.

Ik heb hem, k vind hem geweldig! Normaal doe ik verschillende mascaras op maar ik hoef er nu maar 3x overheen te gaan, dat is wel fijn. Terwijl mn wimpers niet eens zo moeilijk zijn.
Ik heb nog een bruine kleur in de aanbieding, haha. verkeerd gekocht, was sinterklaas toch eens eventjes zo lief om me een zwarte kleur te geven. Gelukkig. Ben de bruine vergeten terug te brengen, ik hem heb nog niet gebruikt, kzou niet weten wat ik moet met bruin.

Ik heb deze mascara ook en ik vind hem erg goed.

met welke mascara is hij te vergelijken?
ik bedoel qua resultaat

Mijn zus heeft hem, heb hem stiekem even geleend. Het resultaat is way better than Telescopic, dat staat vast! Alleen niet beter dan mijn eigen mascara vind ik. (:

Ik vind 'm niet goed, Ik heb dan echt 5 wimpertjes aan elkaar. Mijn essence mascaratje vind ik véél fijner. :pensive:

Ik heb hem ook! hier een foto van mijn wimpers (ja ik heb wel mn wimpers gekruld :wink: )

http://img517.imageshack.us/img517/2968/lorealcollageenwimperszw0.png

Iig ik vind masterpiece van maxfactor toch echt de beste voor mijn wimpers!
Al is deze ook wel heel fijn. Omdat ik iets te veel mascara had op gedaan klonterd ie iets xD Ik weet niet of ie beter is dan een normale L’oreal mascara, dit was namelijk mijn eerste l’oreal mascara…

is dat die gele?

bagger. in het begin wel, maar na een tijdje begint het borsteltje beetje aan elkaar te klonteren en begint ie minder mooi te worden.

en nee ik ‘pomp’ niet met dat borsteltje.

Nee hij is zwart en dik! :

http://img65.imageshack.us/img65/3540/mascarauy1.png

ik vind hem echt super goed!
hij scheid men wimpers mooi en geef veel volume
:grinning:

Bij mij is hij ook goedgekeurd =D
Maar ik ben ook ng altijd tevreden met mn essence-mascara eiglk…