Extra vak volgen

Hoi,

Ik zit er aan te denken om tijdens mijn minor een extra vak te gaan volgen op mijn hogeschool. Ik vraag me alleen af hoe jullie dit geregeld hebben, of er extra kosten bij kwamen, hoe het in zijn werk ging met de college’s dus lukte dat met andere vakken e.d. en of je blij bent of je dat hebt gedaan?

Ik heb een extra vak gevolg, maar wel op de universiteit dus ik weet niet of dat hetzelfde werkt als op een hogeschool. Ik heb destijds een mailtje naar de coördinator van het vak gemaild en die heeft via via ervoor gezorgd dat ik ingeschreven werd voor het vak. Maar voor mij kwamen er iig geen extra kosten bij, een paar colleges overlapten wel met andere vakken (dus ik heb wel een paar colleges gemist), maar ben wel heel blij dat ik het heb gedaan. En ik had afgelopen week diploma uitreiking en ik vond het wel leuk dat het ook nog apart op je diploma er bij staat :slightly_smiling_face:

Het kost geen geld als je extra vakken wil volgen, want je betaalt maar één keer collegegeld en in principe mag je dan alle studies/vakken volgen die je wil :stuck_out_tongue:

Ik heb een heleboel extra vakken gedaan. Ging precies zoals alle andere vakken (op 1 enkele uitzondering na, maar die was dan ook geaccrediteerd en slechts toegankelijk voor een beperkt aantal studenten): Inschrijven in het systeem en daarna in Blackboard. En ik gaf ze van te voren aan in mijn studieplan. Dit was ook op de uni.