Extra tv zenders, hoe ouders overhalen?

Daar heb je wel gelijk in. Ik kijk zelf ook echt nooit Nederlandse tv, alleen maar Amerikaanse series door te downloaden.

Je bent niet bot. Er is maar één iemand bot hier in dat topic.

OOOH NikkiMouse wat ben JIJ toch een lief persoon! :dry:
Doe normaal joh.

@TS ik zou het niet weten. Kan je niet via je pc kijken?..

:grinning_face_with_smiling_eyes:

hahaha.

So true. maar ze gaat toch niet haar excuses aanbieden want dat soort dingen doet ze niet ook als ze er op gewezen wordt dat ze fout zit.

Kom op, doe normaal. Mensen maken gewoon fouten. 1 reactie daarop oke, maar dan is het ook genoeg

Je hebt het tegen ons?

Fouten maken is oké, tuurlijk. Maar niet met de attitude van ‘Jij bent dom’. Niet alleen die attitude, het ook nog zeggen.

Het heeft gewoon geen zin om daarover een hele discussie te gaan voeren, omdat dat al in heel vaak topics is worden gezegd.

Ik denk dat het wel duidelijk is was ik van bovenstaande discussie vind aangezien een grote hoeveelheid gepeupelte hier dezelfde mening deelt, maar ik denk dat ik me er maar even buiten ga houden (wat ik nu niet doe door deze post, :O). In plaats daarvan ga ik ontopic bij deze, misschien dat we allemaal weer even dat moeten doen (dit bedoel ik niet lullig, écht niet) want ze heeft het allang door hoe ze post, ze verandert er alleen niks aan.

Je kunt het eens voorstellen aan je ouders, maar dat heb je al gedaan. Ik denk niet dat zij hun mening gaan veranderen die goed onderbouwd is, alleen omdat jij graag televisie wilt kijken (wat ik snap, daar niet van, maar goed). Wat wel een optie is, is inderdaad internet: watchseries.eu voor al je Amerikaanse/Engelse series, films all over the Internet, livestreams voor MTV en dergelijke en tot slot natuurlijk RTLxl. :slightly_smiling_face:

het kan wel wij hebben met ziggo zelfs zo dat als we niet betaald hebben en dus afgesloten worden (gebeurt geregeld bij ziggo aangezien ze betalingen heel slecht verwerken) heb je zelfs alleen nederland 1 (en dat mag dus niet je moet zoiezo ook 2 en 3 ontvangen)

maar bij digitenne heb je inderdaad nederland 1,2 en 3 gratis wij hadden het abbonement een hele tijd stopgezet en met onze oude kaartjes konden we wel 1,2 en 3 kijken maar niet de rest me vader heeft zo op z’n werk nog het wk voetbal gekeken.
maar als je betaald heb je alles.

wat je misschien kan proberen is dat je het zelf betaald. hebben je ouders ook digitenne je kan namelijk 3 kastjes op 1 abbonement aansluiten dus dan zou je moeten zeggen dat je zelf een deel betaald (digitenne is namelijk niet zo duur)

Toen ik nog een klein meisje was hadden wij enkel ook net 1,2,3, twee vlaamse zender, publieke omroep en nog een net. Vroeger vond ik dat echt niet tof maar achteraf gezien werd ik wel bespaard van de ellende en de progamma’s die niet bestemd waren voor kinderen. Wat was ik blij met met ketnet en zapp! Dat waren nog eens tijden.

Nu kijk ik heel weinig tv. Alleen als ik moet oppassen. Thuis kijk ik alleen het journaal, Expiditie robinson en SYTYCD. Af en toe nog wel eens een documentaire maar daar houd het echt bij op.

Tip voor jou: Bespreek met je ouders dat je niet teveel tv zal kijken en dat jullie dit samen in de gaten houden. Als je dit 3 weken volhoud sluit dan een compromie met je ouders dat jullie overschakelen naar het hele pakket. En als ze het echt niet willen kan je altijd nog series en progamma’s op het internet zien!

Dankjullie mensen (:
Ik zal het nog eens proberen haha,

en sorry dat er zo’n discussie hierop was gekomen D: