Extra tv zenders, hoe ouders overhalen?

Halloo :slightly_smiling_face:
Wij hebben thuis digitenne tv, en ontvangen alleen maar nederland 1, 2, en 3 -.-
Ik wil zooo graag meer :c hoe moet ik mn ouders overhalen?
Dat het goed is voor mn algemene kennis, engels etc heb ik al geprobeerd, werkt niet :frowning_face:
Ze vinden btw vooral dat ik dan veel te veel tv kijk omdat er natuurlijk allemaal domme, kansloze en rare programma’s op komen D:

Had ik maar alleen 1, 2 en 3. Dat zou me een hoop nutteloos bestede tijd besparen.

Dus ik heb niet echt een tip :")

Ze hebben gewoon een punt. Ik heb niet eens meer een tv aansluiting, het is echt niet zo geweldig hoor.
Sowieso kan je heel veel kijken op RTLXL en die gemist-websites van SBS6/etc…
Films/series kan je downloaden of op Youtube kijken…

Hahah, nou, ik wil ook wel eens een keer the voice of holland ofzo kijken :stuck_out_tongue:

Apart dat jij enkel Nederland 1 2 3 ontvangt.

Het maakt namelijk niet uit waar je televisie afneemt en of je analoge of digitale tv hebt…
RTL 4 5 6 8, Net 5, Veronica, BBC1, Veronica, Belgie 1, Nickelodeon, CNN, Discovery Channel, Animal Planet/TLC, National Geographic, MTV en Eurosport ontvangt IEDEREEN! Dat is wettelijk vastgesteld.

The Voice heb ik gewoon steeds op RTLXL gekeken hoor! De liveshows kunnen dan weer niet geloof ik, not sure…

Dat gaat me alleen maar meer tijd kosten, aangezien onze computer echt gigantisch traag is D:
Maaroke .

:astonished: serieus ?

Dat is niet waar, een vriendin van mij heeft ook enkel Nederland 1, 2 en 3.

Dat is toch alleen als je betaalt? Alleen nl 1 2 3 kan ik ontvangen als ik niet betaal hoor. Anders wil ik wel eens horen hoe 't anders kan :stuck_out_tongue:

Nee.

Ja, ik ben serieus.
Hoe dom ben jij, en anderen in dit topic die er serieus op in gaan, als je weet dat je die zenders standaard ontvangt?

Nogmaals, apart.
Het is namelijk wettelijk bepaald.

En al heb je enkel Nederland 1 2 3?
Wat maakt het uit?
Je mist er niets aan.

Sorry voor mijn botheid, maar denk je er ook wel eens bij na dat jĂ­j fout kan zitten?

Dit dacht ik dus ook :slightly_smiling_face:

Je bedoelt standaard ontvangt bij een betaald pakket dan toch?

Naja bedankt dan maar (:

Niet waar.
De partijen zijn vrij in de keuze van de zenders, afgezien van de zeven must carry-zenders. Dat zijn de drie publieke zenders, twee televisiezenders van de Vlaamse publieke omroep, per provincie Ă©Ă©n regionale, publieke televisiezender en per gemeente Ă©Ă©n lokale, publieke televisiezender.

Niet aanvallend bedoeld, maar als je die zenders analoog wilt moet je betalen. Alleen Nederland 1,2 en 3 kan iedereen gratis ontvangen (dus zonder een abonnement)

Koop een laptop?

Betaal het zelf?