extra kadootje voor vriend's verjaardag

Hoi,
gisteren was mijn vriend jarig, en heeft hij een kettinkje van mij gekregen en een lieve kaart.
maar zaterdag viert hij zijn verjaardag nog voor familie en vrienden enzo.
ik wil nog een klein kadootje voor hem kopen, zodat ik niet met legen handen aankom haha.
weten jullie iets kleins ? of wat zouden jullie geven aan je vriend?
alvast bedankt

gewoon iets van bloemen?
of een roos :grinning:

chocolaatjes? rozen?

m’n vriend houdt niet zo van bloemen, en chocola heeft ie al genoeg haha

een axe deo :stuck_out_tongue:

Iets voor jullie samen? chocolade fondue of body paint, massage olie of een massage kaars en dan is de massage natuurlijk het kado :stuck_out_tongue:

haha heeftie al genoeg ( hij heeft er nu zo’n 19 staan -,- )

massage olie en massage’s doen we heel vaak, dus is niet echt een kadootje meer helaas.

Een fotolijstje met een foto van jullie samen erin?

hebben we al haha

haha wat is het eigenlijk moeilijk om een klein cadeautje voor je vriendje te bedenken!!

Misschien kan je hier nog wat vinden
http://forum.girlscene.nl…iend/list_messages/136113

leuke dvd ?

Ik weet niet hoeveel het ongeveer moet kosten? En hoe oud je bent, maar misschien is het ook wel leuk om een overnachting in een hotel cadeau te geven! Ik ken een site waar je al vanaf 1 euro kan bieden

jaaa het is echt moeilijk!, hmm hij heeft mega veel dvd’s hij download zelf altijd alles, dus het is echt een groot vraagteken welke dvd ie nog niet heeft xD

haha we zijn beide 16 dus overnachting in een hotel is nóg niet zo handig :stuck_out_tongue:

Haha oke, ik zelf ben 15 maarja ik heb dan weer 't geluk dat m’n vriendje 18 is! Maare veel succes met het zoeken

Zoekfunctie

pfffffffffffffffffff

bioscoopbon?

er was laatst ook een topic waarin stond dat iemand een mooi doosje met allemaal briefjes erin waarom hij de liefste is. Dat is ook wel lief =)