Extra Blackberry abonnement nodig?

Ik wil dus een BB bestellen met internet. En nou kan je bij extra opties (op vodafone.nl) een extra blackberry plus abonnement erbij nemen (dit staat erbij): Met een BlackBerry Plus abonnement haal je je e-mail automatisch binnen en maak je gebruik van instant messaging en internet met max. 3,6 Mb/s op je BlackBerry toestel.

Nou vraag ik me af: kan je zonder dit ook gewoon je mail ontvangen of heb je dit echt nodig?

Bedankt!

het is trouwens niet zo dat ik het BB-abonnement er later nog bij kan nemen. Het moet nu of niet zeg maar…

Geen idee, wil ik ook weten.
Ik kan de oude van m’n vader overnemen omdat hij in het geheel geen internet erbij had. Maar hij weet dus ook niet of het met mijn gewoon onbeperkt internetabbonnement gewoon gaat…

Als het goed is heb je dat niet nodig hoor! Tenzij je echt overal internet wilt hebben.
Een vriendin van me heeft gewoon normaal prepaid met haar blackberry, zonder internet. Die kan wel internetten als er wifi of ander draadloos internet in de buurt is.

Zoals Mloesoe zegt, maar mag ik je een tip geven?
Bij KPN kun je later wel het internet erbij nemen of opzeggen, bij een personal sim abbo dan zit je de eerste 3 maanden wel met een vast abbo maar erna kun je het veranderen ook je belmin enzo. Maar misschien moet je dan overstappen dat weet ik niet en misschien wil je wel perse vodafone, maar ik zou voor kpn gaan ;$

Hoezo? Mijn vriend heeft (ook bij Vodafone) op een gegeven moment gewoon halverwege de looptijd van zijn abonnement het BB abonnement erbij genomen.

Geen idee. (Zie het als een up!)