extra bagage SAS

Ik heb de hele website van SAS al afgezocht en ik kan het ten eerste niet vinden en ten tweede kan ik ook geen goed e-mailadres vinden om mijn vraag naar toe te mailen en ten derde zit ik in het buitenland dus is het moeilijk om ze te bellen, dan wacht ik eerst wel even of jullie het misschien weten :wink:

In ieder geval zit het zo.
Ik ben dus een jaar in Zweden geweest en ga over anderhalve maand weer terugvliegen, ik heb alleen echt een shitload aan spullen die ik mee terug moet nemen. Eerst dacht ik eraan om een pakket te sturen, maar waarschijnlijk is het veel handiger en goedkoper om extra bagage aan te schaffen. Ik heb mijn vliegtickets via vliegtickets.nl bestelt en ik vlieg met SAS. Mijn vraag is nu of het ook extra kost als je op het vliegveld extra bagage bijbetaald. Of is het goedkoper als je van te voren aangeeft hoeveel bagage je hebt? Op de website werd ik daar namelijk niet echt veel wijzer van… Dus iemand met ervaring?

Die site had ik ook al gevonden hoor :confused:
Maar vond er niet echt duidelijk op staan of er verschil in prijs was…
En zie jij dan ergens staan of je per se het bedrijf moet contacteren?

Wat je kopieerde gaat alleen maar over ‘special luggage’ zoals sportdingen, golftas of een tas die de maximale maten overschrijd. Ik heb gewoon een extra tas.
Ik denk dat ik SAS hier in Zweden maar eens ga bellen, of heb je zelf ervaring zeg maar en weet je dat het zo is? Ik wil niet op het vliegveld aankomen en horen dat ik mijn tas niet kan meenemen :confused:

Ik zal ze volgende week wel even bellen, hopelijk gaat dat goed, want ik heb natuurlijk mijn vliegtickets niet via hun bestelt :S
Maar ik geloof inderdaad anders niet dat het extra kosten met zich meebrengt als je een extra tas meeneemt. Staat niet op de website… En anders, mijn ouders betalen het :stuck_out_tongue: