Extensions

Ik wil graag extensions nemen, maar ik heb bestwel dun haar,
en hoelang blijven ze dan zitten?
kun je het ook zelf doen of kan het alleen bij de kapper?
en waar koop je ze?

meid , neem geen vaste. ik had het, en als de plukjes eruit vallen zit er haar bij die gebrande stukjes en krijg je serieus kale plekjes in je haar, en gespleten haarpunten. Doe gewoon clip in extensions, minder duur en veel handiger. Kan je ze ook uit doen wanneer je wilt, en met dun haar des te beter want hoef je niet zoveel! ik zou even langs een afro winkeltje gaan! :grinning:
heb het zelf ook, kan morgen wel foto sturen als je wilt.

okee, jaa een foto zal wel fijn zijn :slightly_smiling_face:
maar ik heb echt geen idee waar je een afro winkeltje kan vinden,
ik woon zelf in de buurt van haarlem.
maar zijn clip in extensions van echt haar?
nee toch?

Je kan zelf kiezen, sommige kiezen liever nep haar, maar je kan zeker wel echt haar kiezen. Dat heb ik ook, je kan er alles mee verven stijlen krullen :grinning:
In amsterdam hebben ze wel, ik woon vlak bij Hoorn en daar hebben ze er ook 1.

Je weet wel dat je zeker 100 euro kwijt bent he? Dat zowiezo… met extensions die ze in je haar branden ben je al snel 200 euro kwijt.

jaa ik weet dat het inderdaad heel duur is.
hoe heet dat winkeltje in amsterdam?
ik kijk wel ff, misschien kan je het wel op internet bestellen :wink:

Ja op internet kan ook!
Ik stuur je morgen wel een foto, kan je kijken hoe het eruit ziet ( ik heb dik haar en bij mij zie je het verschil niet ) dus :slightly_smiling_face:
Geen idee hoe dat winkeltje heet, heb wel het adress voor je maar meestal zijn het van die afgezonderde winkeltjes.

okee, ik ben heel benieuwd naar de foto’s haha.
jaa dat is waar, ik ga wel even vragen aan me vriendinnen ofzo.
maar zie je het dan niet zitten als je dun haar hebt?
en hoe doe je dat in :blush:
hihi beetje veel vragenn

Nee dan zie je het juist niet, je kiest toch je eigen kleur en eigen soort haar bijvoorbeeld stijl of slagen of krullen, als dat goed is zie je het niet zitten!

http://i35.tinypic.com/53usys.jpg

http://i36.tinypic.com/j0ii5f.jpg

waaauw,
echt heel mooi!
maar hoe breng je ze aan? en moet je trouwens dezelfde lengte hebben of hoeft dat niet?

ik heb clip in extensions, want ben bang dat bij echte het gaat klitte en je haar eraf moet.
ik heb die voor 59 euro, 50 cm, 5 stroken. (eigelijk 10 maar zijn aan elkaar gemaakt omdat ik dun haar heb)
besteld via internet, al 2x gedaan bij het zelfde vrouwtje. :grinning:

mooooi!
waar heb jij de jouwe gekocht.

met clipjes maak je ze vast in je haar, je hoeft niet de zelfde lengte te hebbe maar wel haar over je schouders want anders zie je sneller dat het nep is.
en als je stijle extensions hebt moet je haar ook echt stijl zijn.
in een staart zit het ook altijd mooi vind ik.

met clipjes maak je ze vast in je haar, je hoeft niet de zelfde lengte te hebbe maar wel haar over je schouders want anders zie je sneller dat het nep is. en als je stijle extensions hebt moet je haar ook echt stijl zijn. in een staart zit het ook altijd mooi vind ik.

waar op internet heb je ze besteld? en werken ze goed ? (:
maar hoe weet je dan welke kleur goed is ?

oew ben benieuwd, heb je een foto?
en een site van dat adressje?

ik heb echte extensions laten zetten bij Beaty by roos in Amersfoort en ik heb helemaal geen kale plekken of wat dan ook. het is juist heel mooi. ik heb een abonement dat ik een jaar lang extensions heb ze worden dan om de 3 maanden verwisseld. ze worden er uitgehaald met een soort van spray zodat het je haar niet beschadigt. als je het geld ervoor over hebt zie ik niet in waarom je het niet zou doen. bij mij heb ik het gedaan doordat door een zware operatie mijn haar heel dun was geworden.