extensions

heeej meiden, heeft er hier iemand ervaring met extensions?
gewone extensions, of clipextensions??
Want ik zou er graag laten zetten, maar ik weet er niet veel van. Hoeveel het ong. kost enzo.
Liefs!

Ik heb clip in extensions maar die vind ik niet fijn.

Ik heb net ook 2 pakken van 25 blonde extensions gekocht en wat roze, dat was iets van 50 euro, er kwam nog 20 euro btw bij en verzendskosten. Maandag laat ik ze ergens zetten voor 50 euro ong, maar goed bij elkaar gaat het zo,n 122 euro kosten.

en hoeveel kost dat ongeveer zo clip in extensions? en zie je dat fel dan dat het vals haar is?

Volgens mij rond de 40/50 euro als het synthetisch haar is. Ik verkoop ze zelf voor 30^-^
Het ziet er best normaal uit, maar dan moet je wel je haar in laagjes geknipt hebben zodat het wat beter overloopt.

koop je dat echt bij de kapper dan?

Ik had ze op marktplaats gekocht, de clip in extensions.

maar is da dan geen ander kleur dan je echte haar?

je heb toch wel foto’s enzo?

Het was iets donkerder, maar het loopt lichter af. Het stond wel normaal bij mijn echte haar.

die clip extensions
zo 1 band kost ong 33 euro …
maa rik kan ze voor 30 krijgen haha :stuck_out_tongue:

hej

ik heb een tijdje terug her extentions gehad…
maar ik had ze niet gebrand maar gevlochte dat is beter voor je haar dat haar kan je dan gewoon in een winkel kopen…en ben toen naar een vrouw toegegaan die dat al jaren doe bij haar was ik 60 euro kwijt en dat haar verschild of je echt mensen haar wil of dat je nep haar wil(mensen haar is natuurlijk veel mooier)of je krul of steil lang of kort wil…

en een vriendin van mij heb laatst voor 90 euro van die clips met haar gekocht ook echt mensen haar…en bij haar is het heel mooi en het is heel makkelijk zeg maar je ben er 5 min mee bezig om in te zetten en het zit de hele dag en ze heb onwijs dun haaar en bij haar staat het leuk;)

en die clipextentions heb je natuurlijk langer plezier van omdat je die niet hoeft te wasse en je die sávonds gewoon uitdoet…
en die ander moet je om de 3 tot 6 maanden verandere;)

echte kost ongeveer 80 voor 8 banden / nep haar kost ongeveer 13
en dan moet iemand vinden die goed ik kan weefe
[ met naad en draad ] ongveer 30 euro
*mij moeder doet dat voor 20 euro*

je kan synthetisch haar voor 13 euro halen en lang

Ik heb clipin extensions, roze en mijn eigen haarkleur, beide van mn zus gehad

ik heb zelf extensions bij de kapper laten zetten
Ze zijn van echt haar en waren bij deze kapper 5.50¤ per extension
ze waren niet breed ofzo…
Ik mag nu me haar met bepaalde producten niet wassen en stylen omdat daar rubber in zit, en ik moet een borstel gebruiken zonder ‘pinnetjes’
dus eentje van haar zeg maar…

Verder bevalt het me prima! n__n

ik heb een paar maand geleden van die blonde bij de kapper laten zetten maar dat doe ik noeit weer was mij te duur

haj =D.
ik heb zelf clipinextensions.
ze zijn wel fijn enzo ^^
ik heb ze gewoon donkerblond en tot halverwege mn rug terwijl mijn haar iets over mn schouders is (:
ik heb ze van syntetisch haar en ik vind dat ook wel best want ik hoef niet perse echt haar enzo ^^

Ik heb bij een afrowinkel een pak human hair gekocht van 30 euro, er 15 klipjes bij gekocht en het zelf eraan genaaid. Zo ziet het eruit.

http://img171.imageshack.us/img171/2161/photo1gl9.jpg

Ik heb hairextensions gehad. Met als resultaat dat mijn haar waaraan de extensions vastzaten afbrak :frowning_face: !

Ik wil ook haarextensions want heb kort en krullend haar en dt word egt kort als ik het los doe. maar als ik hetga doen dn doe ik het by een surinamer die zijn er heeel goed in.ze zyn de beste zou ik zgge. doe wel echte want dat is beter en heeft meer kwaliteit :wink:

xx