Extensions

hyee allemaal !
Weet er iemand waar je goedkope extensions kan kopen ?
ik zoek er al heel erg lang maar vind er nergens Ö !
Iemand tips ?

Ik weet iemand op markplaats, die verkoopt er 100 voor 50 euro in de lengte van 50 cm maar of die nou van goeie kwalitijt zijn dat weet ik niet
je kan beter goeie hebben want je verziekt je haar er echt mee!

waaw 100 is misschien net iets te veel ;]

Weet niet of je omstreek Arnhem woont, want daar hebben ze de Pack, daar hebben ze heel veel verschillende soorten extensions, in allerlei voorten prijzen. Een vriendin van mij had daar geloof ik voor 12 euro best we mooie extensions gekocht, het zijn dan natuurlijk wel synthetische haren voor dat geld. Misschien dat je hier iets aan hebt, of dat ze het ook in andere plaatsen hebben?

waahw ,
zou ik wel willen maar ik woon in belgie :pensive:’ grrr

Ja je kan ze ook in een andere hoeveel heid kopen
50 extensions betaal je geloof ik 30 euries. dus valt mee…
maar persoonlijk zou ik geen extensions nemen, of je zou clip in moeten nemen
daar betaal je maar 10euro per mat voor.

jhaa zo wil ik er ook wel ,
maar waar haal je die dan ?
er zijn wel winkels (claires ofzo ) waar ze die hebben maar dat zijn dan zo’n felle kleuren , vind ik ook wel mooi maar als ik er nu gewoon blonde wil ? weet iemand waar je die haalt ?
tnx !

Ken je ww.beautygloss.nl? Daar staat bij haar een filmpje over clip-in extensions, heel handig!^^
Ik heb zelf laatst mensen haar (dat klinkt zo eng haha, maar dat kun je wel stijlen en krullen in tegenstelling tot (het meeste) syntetische (?) haar) gekocht, meestal kun je dat kopen in een toko (zo’n buitenlandswinkeltje) Ik heb voor het haar alleen 45 euro betaald, maar dan moeten er nog clipjes bij die je er (meestal) zelf op moet maken, en daar weet ik de prijs zo gauw niet van, maar ik gok slordig 10 euro voor een aantal clipjes.

Succes!

bedankt !

Je kan ook gewoon op marktplaats Clip in extensions of clip in intikken bij zoeken dan vind je er genoeg, ook van die emo dingen enzo.
Succes ermee.

geen claires extensions kopen XD behalve als je ze alleen wilt gebruiken om foto’s te maken ofzo, dan gaat het nog…