Extensions

Ik ben al een tijdje aan het kijken naar extensions. Ik heb dun haar wat gewoon niet lang kan worden. Ik zou gewoon graag wat langer en dikker haar willen. Nu heb ik alleen echt geen idee wat goede websites zijn en wat de beste soort extensions zijn. Raden jullie bijvoorbeeld clip in extensions of flip in extensions meer aan?

Is hier misschien iemand die (goede) ervaring heeft met een website voor extensions?

Ik kwam laatst op FB een pagina tegen dat heet ‘hairextensions-aan-huis’. Naast dat die page hele goede recensies e.d. heeft kan je ze alles vragen en krijg je altijd nog dezelfde dag antwoord. Zelfs als je besluit niet bij hun extensions te laten zetten, heb je in ieder geval de informatie die je zoekt. Ik hoop dat dat helpt! :slightly_smiling_face:

Yes handige tip! Ga het gelijk even opzoeken.

Als je dun haar ook nog eens zwak haar is raad ik het je af om extensions te nemen! Welke vorm dan ook. Zelfs het vaak dragen van clip-in extensions kan je haar erg beschadigen. Ik heb zelf clip in extensions gehad, weave en wax extensions. Uiteindelijk is m’n haar er alleen korter van geworden door beschadiging.

Een keertje een weekje extensions dragen kan geen kwaad, maar het is naast een dure hobby zeker geen permanente oplossing. Kan je beter je geld tijd en moeite steken in het gezond houden van je haar. (voeding, shampoo, supplementen, regelmatig bij laten punten, niet verven, etc.)

edit: met dun haar is het ook heel lastig om de extensions zodanig te krijgen dat je de extensions niet geplaatst ziet zitten.

Ik heb zelf een flip in gehad, maar dat vond ik echt ontzettend jeuken. Het is wel mooi. Ik heb nu extenions van Bellami, maar mn haar moet nog de goede kleur geverfd worden dus ik heb geen flauw idee of deze goed zijn…

Ik heb clip in extensions van luxery for princess.
Vind ze zelf wel heel fijn, maar zal ze idd niet te vaak dragen.
Ook zou ik niet de dunste set nemen, want ik heb die en mijn haar is ook dun waardoor ik niet heel veel clips in kan doen omdat ik het gewoon niet goed kan coveren. Als je dikkere koopt dan hoef je er minder in. (Alleen is wel weer wat duurder natuurlijk)

Thanks voor jullie handige reacties meiden!