Extensions

Ik wil graag extensions gaan bestellen omdat de kapper mijn haar echt veel korter heeft geknipt dan ik wilde. Vind het momenteel ook gewoon echt heel erg lelijk.

Mijn haar is momenteel zo lang

Ik wil 22’’ bestellen. Zal dit een beetje te blenden zijn?
En heb ik aan 160 gram dan genoeg?

Ligt er aan welk merk je hebt en hoe dik of dun je eigen haar is. Als je zelf dik haar hebt moet je ook meer gram hebben. 160 gram is denk ik voor jou haar wel voldoende. Let wel op dat je niet té lange extensions in doet.
Van opeens kort naar heel lang haar van 22 inch is een heel groot verschil. Als je haren te kort zijn blenden de lange extensions ook niet zo goed. Dit korte staat je trouwens ook niet verkeerd hoor! :slightly_smiling_face:

Extensions verschillen super erg per haar type. Als je heel dik haar hebt heb je veel extensions nodig, als je dun haar hebt minder, maar dan zal je haar er ook sneller stuk door gaan. Want ja uiteindelijk beschadigen zelfs clip-ins je haar. Dus doe onderzoek voor je iets koopt of doet :slightly_smiling_face:

Ik denk eerlijk gezegd dat jouw haar te kort is om het mooi te blenden

Nee hoor? Als ze het er goed inzet dan kan het er best mooi uitzien… alsof ze laagjes heeft zegmaar