Extensions

Hee girls,

ik had een vraagje,
weet een van jullie waar je extensions kan laten zetten, zodat je een verlenging krijgt, voor ongeveer 100 euro? en dat het wel gewoon mooi is en geen pluis haar ofzo gewoon echt goede kwaliteit.

xxxx
diorchanel

gééééén idee. sorry

dat kan toch gewoon bij een goeie kapper?

Dat vind je écht niet voor 100 euro. Extentions zijn sowieso geen aanrader, vind ik… Het blijft maar een half jaartje hangen, je haar gaat super erg klitten waardoor je dreads krijgt, als ze verwijderd worden halen soms je halen haar weg… en het vergt super veel verzorging. Het zijn gewoon stukjes haar die aan je eigen haar worden vastgelijmd, dus je hebt allemaal harde stukjes plastic op je hoofd. Het is meestal rond de 200 euro.

Haarweaving is wel erg mooi! Maar dat is nog duurder.

nee ik vind alles dat nep is per definitie niet mooi

Ik heb ze er nu in, bij een afro kapper in laten zetten.En ik vind het best echt lijken! in totaal was het ongeveer ¤120 ik zou als ik jou was bij van die winkeltjes in zijstraten kijken :wink:

eveline1990 dankje voor de tip !! in welke stad heb je ze laten zetten als ik vragen mag ? (A) en chelle__ het kan wel bij een gewone kapper maar daar was het 1000,- eurie en kreeg je aziatisch gebleekt haar…superprachtig dus maar veeelste duur voor zo’n arm meisje als mij;) en TessD ik vind het juist fijn dat het maar voor een half jaartje is ik heb van mezelf heel fijn, dun, blond haar dus ik zou wel eens gewoon een paar maanden iets anders willen! verven kan niet want dan krijg ik mn oorspronkelijke kleur nooit meer terug… dus vandaar dat ik zo graag extensions wil :wink: wel bedankt voor al jullie reacties :grinning:

Voor 100 euro vind je het nergens, of je moet t zelf kunnen doen ofzo.
Ik heb er een keer 100 laten zetten voor 150 euro (ik had een ongelukje bij de kapper =p). Bij de Cosmo doen ze het wel erg mooi, maar het blijft duur, zeker aangezien je niet van die pluizen wilt… Dan zul je toch voor duur moeten gaan.

In tilburg , maar kan in elke stad wel dnek ik hoor!

ik heb 50 cm lange clip extensions,
5 stroken voor 50 euro.
en 6 voor 60.
maar er passen maar 5 in je haar, haha.
dus heb een reserve.

Waar heb je het gekocht?

Succes met je 100 euro voor vaste extensions. :v

Op markplaats.
http://verkopers.marktplaats.nl/3730658

extensions zijn niet altijd lelijk. het ligt er aan hoe je het verzorgd en of je de juiste producten hebt. balmain is erg goed. ik heb zelf ook extensions, nu voor de 2e keer. idd, het vergt veel verzorging maar dan heb je ook wat. en het gaat als dreads zitten door de klitten? hahaha weet niet hoe je daar bij komt hoor, gewoon 3x per dag goed borstelen en de plukjes uit elkaar houden. het lijkt helemaal echt bij mij. maar idd voor 100 euro ga je het niet redden meis.

Idd, dat lukt dus niet. Clip-in extensions waarschijnlijk wel.

ik heb twee matten voor 50 euro bij elkaar(verlenging) van echt haar en dan clip ins:)echt super fijn. maar je moet exstensions zowiezo goed verzorgen;)…dus met clip-ins kan je het wel redeen.dat andere niet

echt nergens wel clip in
ik was laatst naar de kapper om het na te vragen want ik wilde het ook, gewoon verlengen van me haar en ik was al iets van 600 euro kwijt.
dus dat heb ik maar niet gedaan…

clip in heb je al voor 50 euro voor 5 stroken (is al zat)
ik heb ze ook. :grinning:

http://www.girlscene.nl/images/library/06/d1/15/4c/3_8da1475afcfd2aa58dea5a157ef207be7e9f27c0.jpg

en hoeveel clip-ins heb je nodig voor om alleen je pony te verlengen zeg maar? 1 of 2 ofzo? kan je ze wel zo los kopen? en kan je clip-ins verven?
x

op ebay kun je van die kleine clipins kope.
ik denk dat je voor je ponny 1 / 2 nodig hebt.
gewoon even op ebay rondneuzen, meestal zijn ze rond de 6 euro per stuk.
:grinning: