Extensions?

Hee…
ik ben naar de kapper geweest maar mijn haar is nu echt veel te kort!!! daarom dacht ik aan niet te dure clip in extensions… ik heb best wel dik haar en gebruik iedere dag een stijltang (ik weet het niet goed en blablabla) hoeveel zou ik er nodig hebben en welk merk raden jullie aan?

up

Je kan beter goeie dure kopen als je ze vaak wilt dragen.

Ik heb ook extensions, 8 clips geloof ik, echt haar en ze waren 50 euro.

je moet ze wel v echt haar kopen anders zijn ze vet snel lelijk…:slightly_smiling_face:
maar ik zou niet weten hoeveel je nodig heb wij wsete ook niet hoe dik je haar is en hoeveel etc dus dat kunnen wij niet zeggen;)

ik heb ze ook! & ze zyn loveeeeeeely. iedereen denkt gewoon dat het echt is enzo. het is wel kutwerk om het aan die clipjes te naaien (clip-in). het kostte in totaal iets goedkoper dan ¤50,- . owja ff je vragen beantwoorden; je moet gewoon in zo’n haarwinkel kopen & daar gewoon een pakje kopen. dan kan je het beste twee op elkaar naaien. en dan kijken hoeveel genoeg is voor je. ik zou wel minimaal 3 x 2 doen.

welke haarkleur enso heb je dan?
ik verkoop nu bruine clip ins

Extensions jeuken, zijn veel te duur, blijven maar 3 maanden zitten en breken je haar af. Ik spreek uit ervaring. En je haar groeit.

Eh,
ik heb niet echt verstand van extensions enzo,
maar ik heb wel zelf extensions gehaald bij claire’s. (¤5)
Die dingen worden heel snel lelijk, maar dat komt volgens mij omdat het nep haar is. Als ik jou was zou ik gewoon geduld hebben, je haar groeit snel als het kort is. :wink:

upje

als je ze koopt, koop wel goede. Want die goekope zijn binnen no time een bos stro!