Extensions willen niet mooi blenden.

Ik heb nu al een tijdje clip in extensions, maar ik draag ze dus nooit door dit probleem.
Ze blenden niet met mijn eigen haar, wel de onderkant. Zodra ik mijn bovenste laag haar los erover heen doe valt het zo erg op, zo van: Normaal haar, BAAAMM extensions.

Ik heb meerdere tutorials gekeken hoe je ze in kan doen met wat korter haar, heb dit zelf ook meerdere keren zo geprobeerd maar toch blijft die bovenste laag zo lelijk.
Heeft iemand dit ook en wat kan je eraan doen? =D

misschien touperen of bij laten knippen? sorry ik weet het niet anders

Touperen ook al geprobeerd =’)

Ik kan me er eerlijk gezegd niet zo goed een beeld bijvormen, heb je misschien een foto?

ja inderdaad kun je een foto posten?

Ik heb hetzelfde voor maar geen oplossing jammer genoeg.

Ten eerste: heb je laagjes in je haar? Extensions zijn makkelijker te blenden als je laagjes in je kapsel hebt. Ten tweede: het kan ook zijn dat je haar een stuk dikker is dan de laag extensions, 120 tot 180 gram aan extensions is een volledige haarverlenging. Is het hiermee nog te dik, laat je haar dan een beetje uitdunnen.

Ik heb veel laagjes en heb mijn haar laten uitdunnen. Daarom snap ik er niks van.

Ik heb helaas geen foto, maar om het even duidelijker uit te leggen:

Mijn haar is net iets over mijn schouder, en mijn extensions tot mijn onderrug.
Zodra ik ze in heb zie je heel duidelijk de lijn waar mijn echte haar stopt aan de achterkant, en de extensions er onder uit komen.

ik heb hetzelfde probleem. Die extensions zie je gewoon zitten.

wat voor haar zijn je extensions? brazillian hair zijn de beste, de mijne blenden gelukkig wel goed. maar wanneer je ze ging kopen moest je even goed de haarstructuur kijken van de extensions want dan anders krijg je dit… je kan mischien langs de kapper of bij de winkel gaan waar je het vandaan hebt om hun te vragen hoe dat komt

Ik heb precies hetzelfde, terwijl ik wel 15 verschillende clips heb… Even een uppje dus!

ofwel moet je net de bovenste laag nog iets laten uitdunnen, of je moet proberen de laatste clip in hoog genoeg te steken, zonder dat je hem nog steeds ziet natuurlijk, wat je ook kan doen is de clip ins een beetje in laagjes laten knippen, de 2 bovenste bv iets korter laten knippen zodat het mooier in je eigen laagjes zal vallen. dan moet je wel telkens goed zien dat je ze op volgorde houd.

Fijn om te weten dat ik niet de enige ben!

Welke haarkleur heb je? Laagjes laten knippen & heel donker verven werkt ook. Ik heb bijna zwart haar en mijne blenden perfect. Ik heb haar tot mijn bh bandje.

Ik heb heel lichtblond haar, never dat ik het weer donker ga verven. Daar heb ik genoeg drama’s aan over gehouden hahaha.

Hahah. Ik moet zeggen dat ik het bij donkere meiden minder zie dan bij hele blonde meisjes. Hoeveel gram heb je dan? En heb je laagjes in je haar?