extensions lichter maken

Ik heb extensions pas gekocht, alleen ze zijn nou niet echt de juiste kleur… ze waren ook niet heel erg duur ofzo, maar ik vind ze gewoon goede lengte en wel leuk om af en toe te dragen. Alleen omdat het niet puur mensenhaar is, kan ik het gewoon niet kleuren. Ik heb al een keer geprobeerd met zon kruidvat huismerk spoeling om het lichter te maken, maar de haarverf pakte absoluut niet… ik heb het ook al een paar keer flink met head & shoulders gewassen, maar dit was ook bijna zonder resultaat… dus weet iemand hoe je dit haar lichter kunt krijgen? :frowning_face: ik heb een foto van me eigen haar en de extensions, ja het is erg fout ik weet het maar zo heb je er even een beeld bij:
http://img837.imageshack.us/img837/4345/120303142650.jpg

Of je eigen haarkleur in die kleur verven? Anders zit er niets op dan real human hair extensions te kopen die je heus wel goedkoop kunt vinden.
Succes!

uhm knip ze anders een stukje korter (kapper) en laat ze blenden met je haar dan lijkt het net of je lowlights hebt. En anders andere kopen, want nep haar tja daar kan je gwn echt niks mee!

Sorry, met alle respect. Maar dat ziet er gewoon niet uit, je had beter extensions in een iets te lichte kleur kunnen nemen, want van licht naar donkerder gaat makkelijker dan van donker naar licht. Een ander problem wat je zelf al ondervonden heb is dat synthetische extensions moeilijk tot niet te verven en te stylen zijn, vooral dat laatste kan je schroeiende extensions opleveren.

well THANKS captain obvious! ik zeg toch zelf dat het er ook niet uit ziet, ik heb die dingen nooit in alleen voor de foto om advies te vragen, en niet te horen dat het niet staat dat snap ik ook nog wel. maargoed, ik wil me eigen haar niet verven, dus ik denk dat ik gewoon echte extensions ga bestellen! dit is idd niet te kleuren of iets, dus er zit denk ik niks anders op.

en de reden dat ik ze niet lichter heb, is dat dit de enige kleur bruin was.

Probeer goed op te letten als je nieuwe koopt. Van verven worden extensions echt niet mooier, dus probeer je eigen kleur eruit te pikken. Succes. :slightly_smiling_face:

heb je al blondering geprobeert? soms wil dat wel helpen omdat dat aggressiefer is zeg maar.

heb je al blondering geprobeert? soms wil dat wel helpen omdat dat aggressiefer is zeg maar.

en trouwens als je ze een stukje korter knipt net iets langer als je eigen haar vind ik het wel erg leuk lijken.

Je kan ook je eigen haar die kleur verven! :open_mouth:

Ik draag al zo’n 4 jaar clip-ins en heb nog nooit synthetisch genomen omdat het echt slecht is. Het is van zeer slechte kwaliteit, het ziet er nep uit, het voelt nep. Het is misschien wel heel goedkoop maar dan heb je er troep voor ook. Je kan beter wat meer geld wegleggen voor extensions. En als ik jou was zou ik op internet even opzoeken hoe je ze goed in doet, want dat doe je nu ook niet. Synthetisch kun je niet verven met verf voor normaal haar, ook niet blonderen, sterker nog, dat kan chemische reacties geven. Ik zou geen moeite meer doen en deze extensions gewoon weggooien en zoeken op " remy extensions human hair "

Zo ver ik zie zijn jou echte haren op de foto donkerblond hoor?

Niet stom bedoeld hoor, maar ik heb synthetische extensions en gewoon niemand ziet dat ze nep zijn en ze voelen heel fijn.
En ja ik heb ze al een tijdje.

Ligt er ook aan wat voor synthetisch spul het is. Je heb er die heel erg op echt haar lijken.

ik ga nu echte extensions bestellen, maaar die neem ik pas als ik weer aan het werk ben. :slightly_smiling_face: iniedergeval bedankt voor de reacties!