Extensions en de warme van een krultang/stijltang

De titel zegt het eigenlijk al, ik heb clip-in-extentions. Het is van echt mensen haar gemaakt, dus niet syntetisch. Zou ik het kunnen krullen? Ik ga er soms wel vlug overheen met de stijltang, zodat het kaars recht is, maar dan zet ik hem laag, want het ius dan maar een beetje golvig. Wat denken jullie, zou krullen érg slecht voor m’n extentions zijn, gaan ze er kapot van? Of kan het geen kwaad en kan ik erop los blijven krullen en stijlen?

Als het van echt mensenhaar is, kan het volglens mij gewoon wel. Synthetische stoffen smelten namelijk bij een stijltang, dacht ik.

Misschien ook nog een domme vraag, maar kunnen de puntjes van m’n extentions dan gaan splijten als ik het vaker doe, zoals bij m’n eigen haar?

Bij mij splijten ze ook, bij mijn eigen haar. Maar daar durf ik geen antwoord op te geven, sorry :astonished:

Ik denk wel dat ze ervan spijten eigenlijk.

Bij mij is het juist positief. Ik was m’n extensions om de 2 weken ongeveer en dan kunnen de puntjes nog wel eens gaan splijten een beetje, even de stijltang erover ( met beschermspul ofcourse! ) en ze zijn weer perfect (:

normaal zou je denken het is andersom =O

Ja, het verwonderde mij ook maar het is echt waar! Maar alsjeblieft, gebruik heat protecting (:

Heb net gekrult en idd heatprotecting gebruikt, was echt bang dat ze helemaal naar de klote zouden gaan maar is niet gebeurt hihi =$ tuurlijk moet ik niet elke dag actief met de krultang op 220 graden gaan krullen, snap dat dat slecht is, maar 1 keer per week beetje bijhouden kan geen kwaad denk ik!

Ja, mijn vriendin krult ze altijd al en verft het zelfs ^^ beschouw het ook als gwwn echt, je kan het niet TE vaak stylen of verfen want net als je eigen haar kan het wat dood gaan.

Als het mensenhaar is kan het denk ik wel.
Ik heb eens zo’n kleurding bij de kapper laten zetten en die smelt toen ik het deed stijlen haha.

Ik krul ze zo vaak. ik heb ze zelfs ontkleurt.