Extensions die om je eigen haar worden gesmolten

Extension die om je eigen haar worden gesmolten
Hoelang kan die blijven zitten ?
is het goed voor je haar?
Bedankt .

[i]Alles wat je met je haar doet is niet goed :sunglasses: ( Oke, op haren wassen en opsteken na dan )

Geen ervaring; dus upje voor jou.[/i]

Nou, het blijft wel best wel lang zitten maar als je bijv gaat douchen dan word 't helemaal pluizig en er zitten veel klitten in en je moet een speciaal anti-klit ding halen & borstel voor na 't douchen

oh die met die plastice plakkertjes nja je moet het wel goed laten doen, vriendin van me heeft echt bos haren moeten afknippen omdat die in de knoop raakte, zelf heb ik 2 jaar extensions gehad ze blijven langer dan 6 maanden zitten maar ik zou ze na 6 maanden echt eruit halen want, door stijlen etc raken ze afgebroken beetje en alles omdat ze nja niks van vitaminen opnemen, wel moet je ze goed behouden, met een ronde kam doorkammen dat je geen klitten krijgt. speciaale shampoo en whatever voor extensions is echt bullshit, oh en ga ze niet vol insmeren met serum en olie de bovenstukjes want nja da’s niet echt slim.

dat is voor extensions die met wax zo om je haren zijn gesmolten als je dat bedoeld.

Ik heb ze gehad van greath lenghts ( erg duur ) bij mij bleven ze 4 maanden zitten.
ze zeggen daar wel greath lenghts is de beste je haar gaat er niet kapot van ed. Maar elke van alle extensions gaan je haren kapot, hoe duur ze ook zijn.

ik heb losse gehad, matjes, en ingevlochten en elke keer ging mn haar kapot dus voor mij geen extensions meer!

ah oke bedank
maar als je net nieuw hebt ziet het er natuurlijk mooi uit maar ziet
er dan na 2 maanden nog steeds zo mooi eruit of niet?

Het is niet goed voor je haar, als je extensions hebt kun je op je 20 ste al bijna niet zoveel haar meer hebben dan je eerst had, of je word kaal. ik dacht er eerst ook over, uiteindelijk werd het een wave. ik heb het er gisteren nét uigehaald anders kon ik wel een foto ervan maken. Dan word achter zeg maar eerst je haar in delen verdeelt, en dan vlechten. aan die vlechten gaan ze daar met naald en draad doorweven, zeg maar. doet geen pijn, en niet door je eigen haar met naald en draad weven hoor. De eerste keer was het mooi, na het douchen werd het steeds minder mooi. Ik raad echt niet aan om extensions te laten zetten, zitten veel dingen aan die je daarvan kunt krijgen!
xx

Blijft ± 3 maanden zitten, het zit niet zo fijn, je moet het niet doen als je niet genoeg geld er voor over hebt.
Oja, op het begin is het wel mooi, na het wassen was het niet mooi, en na heel lange tijd was het beetje dezelfde ‘structuur’ als mijn eigen haar geworden ofzo.
Ik had volgens mij euro socap.

doe die extensions niet!!
er vallen er soms wel eens een paar uit
en dan ziet het er gaar uit omdat het dan niet meer gelijk is
je haar gaat daar echt kapot van en het gaat heeel erg klitten ook al borstel je het elke dag
je kan beter clip in extensions kopen , die haal je er gewoon uit als je gaat slapen enzo
in 5 min zitten ze weer in je haar :grinning:

Het is heel lastig je haar te kammen/borstelen met die dingen in je haar, je krijgt er echt klitten van rondom dat plastic stukje. En na een paar weken, als hij een beetje is uitgezakt, trek je hem er heeeel makkelijk uit… Je kan beter ‘goede’ extensions nemen :slightly_smiling_face:.

ik heb er wel goeie ervaringen mee eigenlijk,
en ze blijven bij mij meestal tussen de 2 of 3 maanden zitten.