extensions bestellen via internet.

ik wil toch eens extensions gaan kopen want m’n haar is echt zó dun geworden dat ik er niks mee kan. draag het meestal aan 1 kant zegmaar, maar dan ziet 't nog dun uit. paar maanden geleden enorme haaruitval gehad maargoed, ik zoek dus een site waar ik clip in extensions kan kopen. (of flip in extensions) maar wel een site waar het niet té duur is zoals 200 euro ofzo en eentje die betrouwbaar is of course. alvast bedankt ^^

Ik heb er geen ervaring mee, maar dat lijkt me heel eng omdat op Internet de kleur anders uit kan vallen. Beschouw maar als een upje, trouwens.

Moetje ff op tellsell.com kijken, ik zag laatst een reclame over milani hair, van die clip in extensions voor 150 eu en je krygt er 7/8 paar ofzo… moet je maar ff op die site kyken

@Clarimonde ja dat is zo… en ik ben een beetje bang dat m’n haarkleur niet precies hetzelfde is zegmaar. ik heb namelijk een mixje van lichtbruin/oranje haar. :’] onderaan is m’n haar altijd donkerder bruin ook al heb ik dat al eens geverft. en m’n haar verven mag ik nog heel lang niet van de dermatoloog. maar bedankt voor 't upje haha.

@luvinyou die reclame had ik vandaag gezien ja. maar ik weet niet of ik die ga bestellen. eerst kijken of ik het wat goedkoper kan vinden. ik had laatst geloof ik 10 stuks op een site gezien voor 90 euro. die vind ik dus niet meer. pff.

Ik heb de mijne gekocht bij luxyhairextensions.com :slightly_smiling_face: je kan super veel filmpjes en reviews van ze checken op youtube dus ik was vrij overtuigd (ook hun facebookpagina) en nu heb ik prachtige extensions 20 inch voor 100 euro (+ eventuele douane aan de deur te betalen maar dat was 10 euro) !

ah ja, die extensions ken ik. wel eens filmpjes van gezien op youtube. niet duur :grinning: bezorgen ze in Nederland dan? want het komt toch uit Engeland ergens ofzo?

yesstyle.com hebben best veel extensions, alleen vooral bruin van haarkleur.

Ebay (:

Komen van canada en worden via amerika verscheept :slightly_smiling_face: ja over heel de wereld free shipping

Komen van canada en worden via amerika verscheept :slightly_smiling_face: ja over heel de wereld free shipping

pretty4you.nl

Daar heb ik ze ook weg. 100% human hair. En je kunt eerst een kleurring bestellen, zodat je precies kunt zien welke kleur extensions je moet bestellen :slightly_smiling_face:

Overigens, er is al een extension topic! Misschien kun je beter ook daar even kijken…

http://www.luxuryforprincesses.com/prestashop/index.php !

alleenhaar.nl

Luxy Hair Extensions inderdaad.

www.hairdesignrr.nl :slightly_smiling_face:

Ik kan die kleurring nergens vinden :confused:

http://hairdesignrr.nl/img/p/39-81-large.jpg

dit is mijn kleuren ring weet niet of het dezelfde is die je zoekt?

mijne komen van eBay … 50cm lang en heb er ongeveer 27¤ voor betaald(inclusief verzendingskosten). Echt mensenhaar. was een gokje, maar ben er erg tevreden mee!

Ik haalde ze altijd op www.alleenhaar.nl
Je had ze na 1/2 dagen al in huis.