expres inkijk/décolleté

ik vroeg mezelf eigenlijk af of ik de enigste ben die weleens expres inkijk heeft of dat anderen dat ook vaak hebben :slightly_smiling_face:
en ik heb nou een vriend, maar heb nou nog soms expres inkijk voor andere jongens. vind het stiekem toch wel leuk als knappe jongens er naar kijken haha :flushed:

dus bij deze: hebben jullie weleens expres inkijk? en hebben jullie dat ook weleens expres bij andere jongens terwijl je een vriend hebt? :angel:

ik vind wel dat als je een mooi decolleteeee hebt
dat je dat wel mag showen , natuurlijk niet de hele boel eruit hangen,
maar niet expres… ik heb ook een vriend en zal niet voor andere jongens een extra knoopje los doen

je mag best trots zijn op je vrouw-zijn vind ik, maar aandacht ermee vragen, nee… sorry…

en al helemaal niet voor een hyvesfoto (lees; in de spiegel, halfnaakt) waarna je je inkijk doorkrast ofzo… (‘je’ in het algemeen)

heey melkie ook nog wakker ;p

maar zou je ook niet een extra knoopje los doen als je geen vriend had dan? :slightly_smiling_face:

Ik ben het eens met Melkie; je mag er best trots op zijn dat je vrouw bent en dat je dat dan laat zien.
Maar het irriteert me mateloos wanneer meiden doen alsof hun borsten het enige is wat ze hebben. Dat ze trots zijn op hun 2 beste vriendjes, ok. Maar je moet niet bij elke jongen, op elke plek, op elk tijdstip je tieten naar voren duwen en steeds kijken of ze niet nog een beetje omhoog kunnen en of dat truitje niet nog een beetje lager kan.

nee ook niet, maar omdat zij zegt ik heb een vriend en ik doe dat wel :stuck_out_tongue:
ik heb een vriend ik doe dat niet, en ook als ik geen vriend had zou ik het nog niet doen… niet expres dus ik zou niet denken van ooh laat ik mr een knoopje los doen voor de boys :stuck_out_tongue: snapii

oeps wat doe ik nou

die zij moest jij zijn,
ik wou het veranderen toen gebeurde dat dus haha sorryx

nee, ik verleid een jongen met mijn karakter, en met mn ogen en lach… niet met 2 vet ophopingen vol hormonen met een tepel…
ik vraag me af wat mannen daar zo nice aan vinden… vrouwen lopen toch ook niet continu op mannentepels te geilen?
oke, continu is een beetje overdreven, but u know whut i mean

yeah!

Wees trots op wat je hebt, maar overdrijf het niet :slightly_smiling_face:

Slettengedrag

What??
Hell no. Het is ook nooit bij me opgekomen om dat te doen, ik heb het meer op de blikken van jongens die naar mij kijken en niet naar mijn inkijk. Ik heb vaak genoeg oogcontact met leuke jongens en gesprekken terwijl ik toch echt een sjaaltje om heb, of een gewone trui.

Persoonlijk vind ik het nogal slut gedrag, had ooit zo’n iemand in de klas, de jongens keken wel naar haar inkijk (iets natuurlijks volgens een jongensvriend x] ) maar vonden der ondertussen ook een slet (a)

Ik heb vrij vaak wat lagere shirtjes aan, maar dat valt dan gewoon zo en is absoluut niet met bedoeling op inkijk. Ik heb ook geen diepe V-halzen ofzo. Soms benadruk ik het wel iets, met een ketting ofzo maar dat is dan voor mn vriend… Ik zit niet te wachten op jongens die naar me kijken, ik wil alleen mn vriend =].

Als je daarmee de aandacht wilt trekken van jongens, dan vind ik je laag.

ik heb daar af en toe zoooo’n hekel aan.

Oh ik zag pas iemand op hyves, en ik wist zéker dat ze het expres had,
en allemaal reacties van vieze mannetjes eronder, bah.

Ja, van die pedo’s xD