Experimenteren met een meisje en/of trio

Hallo Girlscene lezeressen!

Dit is mijn eerste topic die ik ooit heb geschreven op Girlscene [ik ben vooral een stille lezer op forums].
Al sinds mijn negende heb ik een grote interesse voor meisjes gehad, waarbij ik maar een keer heb geëxperimenteerd met een meisje. Ze wou destijds wat meer weten over haar sexualiteit en was comfortabel genoeg met mij als vriendin om wat met die gevoelens te doen. Nu een paar jaar verder heb ik een gelukkige relatie met mijn vriend. We zijn altijd erg open over alles, hebben fantastische sex samen en ik kan me geen betere partner wensen. Toch heb ik steeds meer fantasieën over een vrouw [wat erg normaal is], maar ook een sterke drang om de volgende stap te nemen qua experimentatie met een vrouw. Hier heb ik jaren als het ware over gestruggled. Mijn vriend steunt me hier erg in en vind het niet erg als ik experimenteer met een vrouw, als ik er maar eerlijk over blijf uiteraard. Toch zit ik te twijfelen of het niet beter is om een trio te hebben, zodat mijn vriend er alsnog bij betrokken raakt.
Hij heeft het zelf niet nodig, maar vind het wel interessant om dat een keer te proberen.

Mijn uiteindelijke vraag aan jullie is:

Kan ik beter mijn eerste sexuele ervaring met een meisje met een lesbische vrouw beginnen, of dat doen via een trio met mijn vriendje waarbij ze bi-curious of bi is.

Hebben jullie ook enigzins ervaringen hiermee, deel het dan alsjeblieft!
Vreselijk bedankt voor het lezen.
Dit zal ik ook in een topic zetten speciaal bedoeld voor mensen met een homogene sexuele geaardheid, dus schrik niet als je deze vraag twee keer voorbij ziet komen, haha XD

Wees vrij om me ook persoonlijke berichten te sturen voor advies of als je zelf advies nodig hebt over dingen.

Much love,

Waterybell <3 :grinning:

Ik zou het zelf niet doen omdat dit soort dingen bijna altijd voor problemen zorgen in je relatie. Ik ben zelf biseksueel en mijn vriend zou het ook leuk vinden om eens een trio te doen (net als ik). Toch hebben we afgesproken dat we dit nooit zullen doen, omdat het nu eenmaal gevaarlijk is voor je relatie. Mensen om ons heen hebben wel dit soort dingen geprobeerd en bij hen zijn de relaties allemaal uitgegaan, en zijn er veel problemen ontstaan.

Daarom is ook mijn advies: als je een serieuze relatie hebt met je vriend, doe het dan niet.

Je moet het natuurlijk uiteindelijk zelf beslissen natuurlijk. Succes! :slightly_smiling_face:

Erg bedankt voor het advies!

Het is iets waar ik erg goed over moet nadenken, ja. Voor mij is het uiteindelijk geen must om het te proberen, aangezien ik al verzadigd genoeg ben met mijn vriend. Het is dus echt puur ter experimentatie waar hij ook vrij in is. Het is niet van nu moet het, maar we geven die optie wel aan elkaar zeg maar. Erg jammer dat het bij je vrienden de ervaring minder goed is uitgelopen, zeg.

Kwam dat door jaloezie ofzo? Ben best benieuwd.

xx

Graag gedaan :slightly_smiling_face:

Bij mijn vrienden/kennissen kwam het soms door jaloezie, maar soms ook omdat de wensen van de partners niet helemaal gelijk meer liepen. Soms was het dan zo dat de één vaker trio’s wilde doen, of nog meer wilde experimenteren, en van de ander hoefde dat dan niet. Soms werd bij de eerste keer experimenteren al iemand jaloers, soms gebeurde het na meerdere keren experimenteren, en dan kan de seks en de relatie met jouw vriend er ook op achteruit gaan, omdat je er dan nare gevoelens hebt door die jaloezie. En het was ook een keer gebeurd bij iemand die ik ken, dat een stel had geëxperimenteerd met een derde meisje erbij, en dat dat meisje van het stel nog vaker wilde afspreken met dat meisje… En uiteindelijk zijn zij ook weer en stel geworden en dat was natuurlijk niet leuk voor die jongen… :frowning_face: Hij had dat ook niet verwacht.

Nogmaals veel succes!

Ik ben meer voor een trio omdat je vriend er dan gewoon bij is en het dan beter voelt. Wat vind je vriend ervan dat je een trio wilt?

Als je het echt wilt, zou ik het persoonlijk alleen met een meisje doen. Ik ben namelijk veel te snel jaloers op sommige vlakken, en zou het niet aankunnen om mijn vriend met een ander meisje te zien, ondanks dat je dan zelf ook met een ander gaat.

Maar dat is dus echt mijn beeld hierop. Ik zou het ook kunnen snappen als je, zoals kopjechino zegt, juist je vriend erbij zou willen hebben omdat je het dan samen kunt delen.

Ik zou er in ieder geval niet te makkelijk over denken, zoiets heeft wel invloed op je relatie. Het hangt er alleen vanaf hoe jullie er mee omgaan en er echt over denken, of dit een negatieve of positieve ervaring is. Als jouw vriend bijvoorbeeld niet echt zegt wat hij eigenlijk denkt/voelt over dit alles, kan dit rot gevolgen hebben voor je relatie. Praat er dus echt goed over voordat jij/jullie stappen ondernemen.

Als het goed is schreef ik in de topic dat hij het niet nodig vindt, maar het hem wel interessant en leuk lijkt om het een keer te ervaren :stuck_out_tongue:.

Dat is wel een beetje tegenstrijdig, hihi. Als ik met een meisje iets mag doen, moet hij dat recht toch ook hebben. Het zou zeker niet uit jaloezie moeten zijn dat hij uiteindelijk niks mag met een meisje of jongen, maar ik wel. Ik snap wel waar het vandaan komt waarom je dat zegt. Het kan idd veel complicaties leveren als we in het begin niet eerlijk met elkaar zijn. We hebben er vandaag goed over gepraat en hij vind het toch fijner als hij mee kan kijken als ik met haar bezig ben. Als ik alleen met haar ben vind hij het geen fijn gevoel :relieved:. Dus we zijn er toch uitgekomen dat het een trio wordt.

Erg bedankt voor het advies!!

Ik snap niet zo goed dat de drang om te experimenteren sterker is dan dat je het belangrijk vindt trouw te zijn aan je vriend? Misschien zegt hij dat het hem niet veel uitmaakt, maar toch denk ik dat seksuele uitstapjes naar anderen altijd een invloed hebben op je relatie. Hoe ik het zie: als je het alleen met het meisje doet, zonder je vriend erbij, kan het leiden tot jaloezie en wrok omdat het dan eerder lijkt op vreemdgaan? (Al is het dat natuurlijk niet, want je hebt toestemming). Een trio zou eerder puur op lust gebaseerd zijn en dus veel makkelijker zijn voor je vriend om te accepteren. En daarbij, het lijkt me heel fijn dat je iig een van het trio al goed kent en volledig vertrouwt.

Een beetje late reactie hier maar ik zag dit onderwerp en ook ik zit met dit probleem…

Mijn vriend en ik zijn al 8 jaar gelukkig samen maar houden wel van spanning…

we kijken vaak een seksfilm samen maar ik hou eigelijk enkel van lesbische seks…
Een tijdje geleden vroeg hij me of ik wel dan niet lesbische of bi seksuele gevoelens had…
Dit was de eerste keer dat ik durfde toegeven dat ik het eventueel ooit wel eens zou willen ervaren.

Een tijd geleden zaten we samen met een bevriend koppel en dat meisje vertelde me dat ze het al eens gedaan had en het wel zalig vond… Na verloop van tijd fluisterde mijn vriend dat ik het mocht proberen… Dan zijn we naar boven gegaan rn heb ik het effectief gedaan. Na een half uurtje is mijn vriend naar boven gekomen en heeft enkel toegekeken… En eigelijk wou ik dat hij zelf ook mee deed.

Hij zegt me dat hij een trio wil… Maar hij wil enkel mij verwennen met zijn tweetjes… Hij wil het ander meisje niet aanraken. Het gaat em grotendeels om het feit dat hij mij wil zien genieten van een meisje…Nu lijkt me dit wel een leuke ervaring zonder dat er enige vorm van jaloesie aan te pas moet komen. Misschien is dat wel de oplossing voor jou?

Hey!
Ikzelf zou niet aan een seksuele relatie met een ander meisje beginnen, want de kans dat er dan problemen ontstaan in de relatie is groot. Als je vriend er voor open staat om een trio te doen, waarom niet dan? Bij een trio is het enige probleem dat ik zie, dat de twee personen van hetzelfde geslacht jaloers kunnen worden op elkaar, maar aangezien jij graag met vrouwen experimenteert, kan dit volgens mij niet echt een probleem vormen. Ik zou zeggen, doe waar jullie je goed bij voelen!
Veel succes!
Liefs, Chaye xx