Hallo Girlscene lezeressen!
Dit is mijn eerste topic die ik ooit heb geschreven op Girlscene [ik ben vooral een stille lezer op forums].
Al sinds mijn negende heb ik een grote interesse voor meisjes gehad, waarbij ik maar een keer heb geëxperimenteerd met een meisje. Ze wou destijds wat meer weten over haar sexualiteit en was comfortabel genoeg met mij als vriendin om wat met die gevoelens te doen. Nu een paar jaar verder heb ik een gelukkige relatie met mijn vriend. We zijn altijd erg open over alles, hebben fantastische sex samen en ik kan me geen betere partner wensen. Toch heb ik steeds meer fantasieën over een vrouw [wat erg normaal is], maar ook een sterke drang om de volgende stap te nemen qua experimentatie met een vrouw. Hier heb ik jaren als het ware over gestruggled. Mijn vriend steunt me hier erg in en vind het niet erg als ik experimenteer met een vrouw, als ik er maar eerlijk over blijf uiteraard. Toch zit ik te twijfelen of het niet beter is om een trio te hebben, zodat mijn vriend er alsnog bij betrokken raakt.
Hij heeft het zelf niet nodig, maar vind het wel interessant om dat een keer te proberen.
Mijn uiteindelijke vraag aan jullie is:
Kan ik beter mijn eerste sexuele ervaring met een meisje met een lesbische vrouw beginnen, of dat doen via een trio met mijn vriendje waarbij ze bi-curious of bi is.
Hebben jullie ook enigzins ervaringen hiermee, deel het dan alsjeblieft!
Vreselijk bedankt voor het lezen.
Dit zal ik ook in een topic zetten speciaal bedoeld voor mensen met een homogene sexuele geaardheid, dus schrik niet als je deze vraag twee keer voorbij ziet komen, haha XD
Wees vrij om me ook persoonlijke berichten te sturen voor advies of als je zelf advies nodig hebt over dingen.
Much love,
Waterybell <3