Expeditie Robinson 2016!

Mij lijkt het dat iedereen dit programma kent,maar voor als je onder een steen geleefd hebt :wink:
In dit programma , worden 16 bekende bners op een onbewoond eiland gedropt, waar ze moeten zien te overleven. En tegen elkaar moeten strijden met verschillende proeven voor de overwinning.

Waar de bikkels van dit jaar heen gaan is de Filipijnen.

De bikkels van dit jaar zijn:

1 Anna Nooshin,29 jaar, Modeblogger,Youtuber,Tv-Host en schrijfster.
Je kunt haar kennen van haar blog. NSMBL.NL,van haar Youtubekanaal en van RTL Boulevard.
2 Elle van Rijn,49 jaar,Actrice en Schrijfster.
Je kunt haar kennen van o.a. GTST en Het Huis Anubis. En de film liever verliefd.

3 Chloe Leenheer,27 jaar, Actrice.
Je kunt haar kennen van o.a. Zusjes,en Bluf. Ook heeft ze gespeeld in de film de Nobelprijs.

4 Jessie Jazz Vuijk,21 jaar, Model.
Ze werd in 2015 verkozen tot Miss Nederland.
5 Lex Uiting, 29 jaar,Zanger,Tv en Radio Presentator.
Bekend van o.a. KVL,RamBam,De beste songwriter van NL.

6 Bartho Braat, 64 jaar,Acteur.
Bekend van zijn Rol als Jef in GTST.

7 Thomas Dekker, 31 jaar, ex-Wielrenner.
8 Koos van Plateringen,42 jaar,TV-Presentator.
Bekend van o.a. Shownieuws.
9 Jalou Langree,26 jaar,Kitesurfer.
10 Dio,Rapper.
Dio heeft eerder meegedaan aan WIDM.
11 Gaby Blaaser,30 jaar,Actrice,Model en Presentatrice.
Bekend van o.a. Spangas en GTST.

12 Bertie Steur,40-41?,Boerin en DJ.
Bekend van Boer Zoekt Vrouw 2015!
13 JayJay Boske,Presentator en Programmamaker.
Bekend van o.a. Roadtrippers,Wie is de Sjaak?
14 Kraantje Pappie,Zanger/Rapper.
Bekend door zijn muziek en muziekfestivals.

15 Suzanne Klemann,Zangeres.
Bekend door de zangroep Lois Lane, Girls wanne have fun.
16 Dave Roelvink, Model en DJ.
Bekend door o.a. de Roelvinkjes.

http://www.expeditierobinson.nl/content/1472126103ER_nieuwsbericht_groep.jpg

Bron: expeditierobinson.nl

Wie is jouw favoriet?

PS:Vergeet niet de instagram van Dennis @dennisweeningoffical en Nicole @nicolertl5 te checken!!
Voor foto’s,video’s en meer!

Heb je al zin in?! Ik in ieder geval wel,vanaf 8 september, Elke Donderdagavond om 20:30 uur RTL 5!

Ik heb er echt zin in. Elk jaar weer genieten. Heb nog geen idee voor wie ik ben, ken ze helaas allemaal niet zo heel goed. Maaaaar we zien het wel :slightly_smiling_face:

Ik heb er ook weer zin in! Dit is nog het enige programma op de Nederlandse tv waar ik naar kijk (edit: samen met HNTM haha) omdat ik het zo leuk vind. Tot nu toe ken ik alleen Bartho, dus hopelijk komen er wat beter bekende mensen bij.

Ik heb er ook weer zin in! Helaas ken ik ze allemaal niet of niet zo goed, maar dat komt not wel (:

Geweldig programma, helaas ken ik de deelnemers tot nu toe eigenlijk allemaal niet. Kan niet wachten tot het weer begint, volg road to robinson nu wel via youtube :upside_down_face:

Ik ken Bartho, Thomas en Elle. Hoop wel dat er nog wat andere leuke kandidaten bij zitten.

Ik ken alleen Euvgenia Parakhina haha, dat is toch die jury van so you think you can dance?

Anyway, heb er echt zin in! Tegenwoordig zijn Nederlandse programma’s zo slecht… Dit is het enige wat nog te kijken valt.

Tim Haars zou wel leuk zijn haha

Ik ken alleen Anna. Ik ga het denk ik weer volgen dit jaar als ik het niet vergeet :upside_down_face:

Jaaa, ik heb er zin in hoor :’) Ik kijk elk jaar weer, ookal ken ik elke keer 90% van de BN’ers niet.

Gaby Blaaser en JayJay Boske doen mee, eindelijk twee die ik ken! :slightly_smiling_face:

JayJay is zooo leuk, hoop dat hij er lang in zit!

upje

Hahahahaha Dave Roelvink zit er ook in :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: Iedereen is nu bekendgemaakt trouwens

Ik heb vorig jaar wel gekeken, maar ik denk dat ik niet meer ga kijken :’) Vond vorig seizoen zo kut en ik mocht de helft ook totaal niet. Ik ken de meeste mensen ook niet, dus ik kan ook niet echt inschatten of ik deze mensen wel kan uitstaan.

Ik kijk Expeditie Robinson echt al sinds 2002, maar ik vind het de laatste jaren elk jaar meer achteruit gaan. Tot nu toe kijk ik altijd nog wel, en als ik het kan bekijken (woon in het b uitenland) dan doe ik dat waarschijnlijk ook nog wel, maar ik vind het niet echt zo leuk meer, helaas.

HAHA doet Dave Roelvink mee? :’’’)

Kraantje Pappie hahahaha

dikke kots om Dave Roelvink. :’)
ik hoop echt dat die er zo snel mogelijk uit gaat, ik vind het echt zo’n verschrikkelijk ventje.