expedit/kallaxkast op poten

Hee hallo,

Iedereen kent die hokjeskast van de ikea wel toch? Ik heb ook zo’n kast alleen nu wil ik er van die zilveren pootjes van de ikea onder zetten. Nu loop ik alleen tegen het probleem aan dat ik twee linkerhanden heb, en dat er natuurlijk geen gaten voorgeboord zijn in die kast… :hammer:

Iemand ervaring met pootjes bevestigen en mij dit uit wil leggen? :flushed:

Je kan de pootjes heel makkelijk bevestigen. Als je ze bij de ikea haalt zit er een handleiding bij. Als de pootjes hetzelfde zijn als die van onze televisiekast dan is het een schroef indraaien. Je hoeft niet heel veel kracht te zetten, maar je moet wel proberen zo recht mogelijk erin te schroeven. Maak je er maar geen zorgen over, het is echt heel makkelijk en er hoeft niks geboord te worden.

Echt? Gaat dat zo makkelijk om die schroeven erin te draaien? zijn wel schroeven zonder scherpe punt he! haha :stuck_out_tongue:

Over wat voor schroeven heb je het dan? Toen wij pootjes kochten bij de ikea stond in de handleiding dat je ze zo erin kon draaien.

Je kan daar wel op de pootjes klikken die je wilt en dan de handleiding bekijken?

ik heb er zelf wieltjes onder geschroefd, gaat echt super easy. als je geen scherpe schroefjes hebt kun je altijd eerst even met een priem een gaatje hameren waar je je schroefje op zet.